#3651 Skrevet August 21, 2011 Må jo gå noe værst den bilen, akser til 100km/h på 5 meter, steike... må jo være blodtrimmet og djævelsk gode dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3652 Skrevet August 21, 2011 Kom over denne lekkerbisken tidligere i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3653 Skrevet August 22, 2011 Bilen stod det han tror var fem meter fra veggen og skulle opp på en bukk for å få på de nye dekkene da den plutselig skjøt fart, som han selv anslår var maks 100 kilometer i timen. VG... Ser at de "heldigvis" har endret dette nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3654 Skrevet August 23, 2011 Aner ikke hvordan... Xp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3655 Skrevet August 23, 2011 haha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3656 Skrevet August 23, 2011 hahaah.... how? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3657 Skrevet August 23, 2011 Aner ikke hvordan... Xp Det er det fler som lurer på.. http://www.moss-avis.no/nyheter/endte-langt-utenfor-veien-1.6438951 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3658 Skrevet August 23, 2011 sovna bak rattet? fikling med mobil? strekke seg over passasjersia etter en berlinbolle? (ups, var visst meg engang det he he) kan være noe annet som skjedde i fanget til sjåføren.... (kremt) kan være sååå mye he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3659 Skrevet August 23, 2011 Haha...Han fikk ei mjuk landing hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3660 Skrevet August 25, 2011 Dette er et stykk stygg forbikjøring, om du kan kalle det det.. http://www.break.com/index/crazy-driver-causes-bad-highway-accident-2087312 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3661 Skrevet August 25, 2011 Dette er vel en eneste stor feil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3662 Skrevet August 25, 2011 Også har du de som ikke bruker belte, men kommer så å si uskadd ifra det: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3663 Skrevet August 25, 2011 Den ungen hadde flaks som ikke fikk minibussens bakhjul over seg! Opplevde sjøl å bli kastet ut av bilen i en smell når jeg var rundt 6-7 år gammel. Sikring av barn i bilen var selvfølgelig ikke noe tema den gangen (1980/81), og som seg hør og bør satt jeg i bagasjerommet på vår '74 Mazda stasjonsvogn, fordi det var morsomt å sitte bakerst. Mamma mistet grepet på noe is i et skyggeparti, og gikk i autovernet, bakluka spratt opp og jeg fløy ut... Jeg var helt uskadet, men jeg husker ikke annet enn at jeg plutselig lå på ryggen midt i veibanen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3664 Skrevet August 25, 2011 Der ser man hvor viktig det er å bruke bilbelte:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3665 Skrevet August 25, 2011 Blir nok ikke kåra til årets far han der.. Var ikke mye snakk om å sjekke om det gikk bra med ungen heller, best å bare få han unna veien så han ikke var i veien for resten av trafikken: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3666 Skrevet August 25, 2011 Den ungen hadde flaks som ikke fikk minibussens bakhjul over seg! Opplevde sjøl å bli kastet ut av bilen i en smell når jeg var rundt 6-7 år gammel. Sikring av barn i bilen var selvfølgelig ikke noe tema den gangen (1980/81), og som seg hør og bør satt jeg i bagasjerommet på vår '74 Mazda stasjonsvogn, fordi det var morsomt å sitte bakerst. Mamma mistet grepet på noe is i et skyggeparti, og gikk i autovernet, bakluka spratt opp og jeg fløy ut... Jeg var helt uskadet, men jeg husker ikke annet enn at jeg plutselig lå på ryggen midt i veibanen. samme skjedde meg i 82.onkel fikk sladd med asconaen sin traff en stolpe.jeg holdt fast i noe i døra før jeg fløy ut bilen og våknet på sykehuset etterpå med noe i hånda som viste seg og være et askebeger av alle ting.legene hadde ikke klart å få det ut av hånda mi hehe.noen sting i huet men ellers gikk det relativt bra:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3667 Skrevet August 26, 2011 Blir nok ikke kåra til årets far han der.. Var ikke mye snakk om å sjekke om det gikk bra med ungen heller, best å bare få han unna veien så han ikke var i veien for resten av trafikken: eek : Eller få han bort fra ytterligere fare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3668 Skrevet August 26, 2011 her har noen gjort en liten feil http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=30182756 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3669 Skrevet August 27, 2011 : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3670 Skrevet August 27, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3671 Skrevet August 27, 2011 Når vi først er inne på ulykker: Her har man undervurdert vekta av løen krysser smekk full av vann. Så på fartøyet etter at de hadde greid å løfte det opp på brygga at stroppen hadde spist seg inn i huden på babord side i tillegg til at et par spant hadde gitt seg. Rimelig bra kjølsprengt var den også. http://www.ta.no/video/article4858949.ece Og slik gikk det med Touranen til sjefen. Ikke fritt for at det vanka litt lavmælt humring på jobben da (og et par kolleger hadde ett av bildene som bakgrunn: http://www.moss-avis.no/.../transformator-falt-gjennom-biltak-1.3954609 PS: Hadde jeg på dette tidspunktet hatt en Caddy kunne jeg nok ha fått tak i rimelige deler får å bygge om til Touran-front: smil :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3672 Skrevet August 27, 2011 Fungerende link til siste saken Andreas linker til, er her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3673 Skrevet August 27, 2011 Både Toyotaen og Touranen var rimelig bra mosa, og det overrasker meg ikke at Bentley'en ovenfor hørte hjemme i Russland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3674 Skrevet August 27, 2011 For meg så synes jeg det å lage en familiebil med bare en bakdør virker ganske bak mål, selv om det er tiltenkt at du går ut på den sikre siden..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3675 Skrevet August 27, 2011 For meg så synes jeg det å lage en familiebil med bare en bakdør virker ganske bak mål, selv om det er tiltenkt at du går ut på den sikre siden..... Lurer på om de har dør på andre sida i RHD-versjonen, som da vil være "den sikre sida";)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...