#3701 Skrevet September 4, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3702 Skrevet September 4, 2011 Dette er også litt feil. Kansje ikke så lett å se, men er vertfall 1,5 meter fra veien og ned til bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3703 Skrevet September 5, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3704 Skrevet September 5, 2011 Hahaha, at folk vil gjøre bilen sin så stygg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3705 Skrevet September 5, 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Dcnj7-76Vfo Bra gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3706 Skrevet September 5, 2011 Totalt fullstendig feil å sovne bak rattet i en Bugatti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3707 Skrevet September 5, 2011 Og hvis noen vil kjøpe den nevnte Bugattien, finner man noe info om tilstand til bilen her, samt link med flere bilder og info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3708 Skrevet September 6, 2011 I mine øyne helt feil med bakrutevisker på en sånn bil. (Panamera Turbo) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3709 Skrevet September 6, 2011 Jeg er målløs... http://rgruppe.blogspot.com/2011/08/nsfw-audi-quattro.html i tilfelle bildene ikke virker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3710 Skrevet September 6, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Dcnj7-76VfoBra gjort Hvis jeg ikke husker helt feil så døde han faktisk. Men når du er så tett i hue som han der så vil jeg vel ikke si at værden lider store tapet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3711 Skrevet September 7, 2011 "Winner of the most beautiful fiberglass car 2010" - tydelig at de har dårlig smak i Libanon, det er den samme blåe Audi Coupe quattro som jeg postet ovenfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3712 Skrevet September 7, 2011 "Winner of the most beautiful fiberglass car 2010" - tydelig at de har dårlig smak i Libanon, det er den samme blåe Audi Coupe quattro som jeg postet ovenfor : gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3713 Skrevet September 7, 2011 Sier jo litt om kjørekulturen der nede når de lager stand til vodka flasken med shot glass rundt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3714 Skrevet September 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3715 Skrevet September 7, 2011 Også en med feil, både på spacer og felg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3716 Skrevet September 7, 2011 Jeg er sikker på at russisk førerkortopplæring inkluderer store mengder vodka og ingen bremsepedal. Dette er jo helt vilt å se på! Her jeg bor er det endel øst-europeiske gjestearbeidere. Mange av dem har denne holdningen til bilkjøring; fart og alkohol. 530d, pent parkert en ettermiddag. Eieren tok det ikke så ille, 3-4 ukers arbeid for en ny bil i hjemlandet. For to år siden fant jeg et rasert autovern på en litt øde del av øya, i grøfta lå en knust hovedlykt til en A8 D3 og litt andre deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3717 Skrevet September 7, 2011 Bra maskeringsjobber: the american way 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3718 Skrevet September 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3719 Skrevet September 8, 2011 En slik som den siste der ligger til salgs på finn.no nå: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30082421 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3720 Skrevet September 8, 2011 blir nesten fyllesjuk bare ved å se på`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3721 Skrevet September 11, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30433328 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3722 Skrevet September 11, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3723 Skrevet September 11, 2011 Skodd for snørydding i vinter? Krysser en farlig grense når man går fra fanger til plog. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3724 Skrevet September 12, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3725 Skrevet September 12, 2011 Oisann!! Så ikke bra ut... Noe mer info, Marius? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...