#3726 Skrevet September 12, 2011 er vel et par år siden det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3727 Skrevet September 12, 2011 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10098651 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3728 Skrevet September 12, 2011 Oisann!! Så ikke bra ut... Noe mer info, Marius? Havna på taket etter litt noe som tydet på "inspirert" kjøring, mener jeg å huske. Bildet er fra en nyhetsartikkel fra et par år tilbake. Må ha vært norges første vrak av type 13 hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3729 Skrevet September 14, 2011 Taper i Australia forsøker å stikke av fra politiets helikopter i en stjålet Boxter http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4225859.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3730 Skrevet September 16, 2011 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3731 Skrevet September 16, 2011 HAHA,kjører der flere ganger om da'n,men det har jeg ikke sett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3732 Skrevet September 16, 2011 (endret) Hehehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3733 Skrevet September 16, 2011 MK3:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3734 Skrevet September 17, 2011 Hvem blir den første i klubben med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3735 Skrevet September 17, 2011 Neonlys hadde vært prikken over i'en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3736 Skrevet September 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3737 Skrevet September 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3738 Skrevet September 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3739 Skrevet September 19, 2011 hehe!! det der mååå være photoshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3740 Skrevet September 19, 2011 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10098651 Denne fant jeg igjen i oversikten over de viktigste prosjektene til Custom Cars i 2010?? http://www.customcars.no/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=6 Der sank de jammen i kurs altså... Har sett russebiler med mer stil og bedre utførelse enn dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3741 Skrevet September 19, 2011 ser liksom for meg denne når jeg så den transitten... fra Dum Dummere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3742 Skrevet September 19, 2011 hehe!! det der mååå være photoshop Må ikke glemme at ett tidligere medlem av klubben Sølve Bønå (RIP) satte 20" på sin golf 1 så ikke sikkert det er shoppa;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3743 Skrevet September 19, 2011 Må ikke glemme at ett tidligere medlem av klubben Sølve Bønå (RIP) satte 20" på sin golf 1 så ikke sikkert det er shoppa;) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=9757&highlight=20%22+Golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3744 Skrevet September 20, 2011 er ikke helt tiktig i mine øyne det der den er til salgs også http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=30738983 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3745 Skrevet September 20, 2011 boltsirkelen ble jo nesten like stor som frontlampene på bilen så det er nok shoppa tror jeg..merkelig lav profil på dekkene og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3746 Skrevet September 20, 2011 har det blitt trend dette her eller hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3747 Skrevet September 20, 2011 Noen herlige biler sett i Trondheim. Den ene så ut som den var hentet rett fra høggern, den andre... ja.. vet ikke hva jeg skal si.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3748 Skrevet September 20, 2011 Denne fant jeg igjen i oversikten over de viktigste prosjektene til Custom Cars i 2010?? Det er mange ting som kan gjøre at det er et viktig prosjekt. I dette tilfellet så ble bilen laget som en PR-bil for den uavhengige (religiøst og politisk sådan) veldedige organisasjonen Strømmestiftelsen i Kristiansand. Det er nok derfor dette var et viktig prosjekt, tenker jeg. Resultatet gikk ikke upåaktet hen, politi og vegvesen var ikke imponert over resultatet, og raste over at den var trafikkfarlig... Mener sauen er livsfarlig i trafikken - Fvn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3749 Skrevet September 20, 2011 Gøy å låse inn bilnøklene, enda bedre å knuse frontruta før man innser at man ikke får låst opp bilen innenifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3750 Skrevet September 20, 2011 Det er mange ting som kan gjøre at det er et viktig prosjekt. I dette tilfellet så ble bilen laget som en PR-bil for den uavhengige (religiøst og politisk sådan) veldedige organisasjonen Strømmestiftelsen i Kristiansand. Det er nok derfor dette var et viktig prosjekt, tenker jeg. Resultatet gikk ikke upåaktet hen, politi og vegvesen var ikke imponert over resultatet, og raste over at den var trafikkfarlig... Mener sauen er livsfarlig i trafikken - Fvn.no Joda, nå vet jeg jo at det finnes noe som heter Strømmestiftelsen, det gjorde jeg jo ikke før... Da går vi videre til denne flammelakkerte søppeldunken som står på samme lista Men de lager mye flott der, skal ikke si noe på det. Bare litt undrende til hva som er de viktigste prosjektene de vil framheve. Lurer på resten da bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...