#3851 Skrevet Oktober 14, 2011 Detta er jo bakdemperne ettersom jeg ser. så der er det jo separate fjører og dempere Stemmer, foran er selve fjørbeinet mutteren så der hadde man ikke klart å gjøre feil om man ønsket det en gang. Men tilbake til bildet, har han tredd demperen gjennom hullet for feste til bærearmen? Slik at mutteren henger løst? Og festa demperen igjen på orginal festene? Lite nytte i å prøve å justere opp høyden på bilen :-) Sent from my Commadore 64 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3852 Skrevet Oktober 14, 2011 gjennomført feil http://www.blocket.se/dalarna/Extremt_ombyggd_Golf_Slumpas_35832433.htm?ca=7&w=3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3853 Skrevet Oktober 14, 2011 Så mye tid, så mye penger, så mye kunnskap (ikke helt bortreiste ihvertfall), og dette er hva man ender opp med? Døde litt inni meg når jeg så den Golfen:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3854 Skrevet Oktober 14, 2011 Nøyer meg med å legge inn ett bilde av denne herligheten Her er flere hvis noen vil utforske den litt mere: http://www.tuningscene.cz/pictures_tscars/photos/AK47/popis.html Jada, veldig flott utført arbeid og alt det der, men hvorfor er det helt feil? Jo, det er en Skoda Rapid, bygnte som en slik: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3855 Skrevet Oktober 14, 2011 kunne vert rå med en annen front 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3856 Skrevet Oktober 15, 2011 Naboen hadde en merkelig vibrasjon i bilen sin, hmm.... merkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3857 Skrevet Oktober 15, 2011 stor båt, liten henger. gikk ikke bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3858 Skrevet Oktober 15, 2011 Bussjåfører altså.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3859 Skrevet Oktober 15, 2011 Jeg lo! ...og lo og lo! Senere lo jeg enda litt til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3860 Skrevet Oktober 16, 2011 Kanskje postet tidligere, men men: STOCK SUSPENSION!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3861 Skrevet Oktober 16, 2011 but how? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3862 Skrevet Oktober 17, 2011 M6 slædder til skogs.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3863 Skrevet Oktober 17, 2011 Så denne her i dag. Finn en feil Vet ikke helt hva jeg skal si om denne her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3864 Skrevet Oktober 18, 2011 Så denne her i dag. Finn en feil Vet ikke helt hva jeg skal si om denne her.... Litt håpløs, men jeg finner ikke feilen ! hva er den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3865 Skrevet Oktober 18, 2011 Ruster nok godt på taket siden det renner rustvatn nedover på rutene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3866 Skrevet Oktober 18, 2011 Flatt reservehjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3867 Skrevet Oktober 18, 2011 Så denne her i dag. Finn en feil Vet ikke helt hva jeg skal si om denne her.... Det er en freelander. Det er feilen:) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3868 Skrevet Oktober 18, 2011 Så denne her i dag. Finn en feil Vet ikke helt hva jeg skal si om denne her.... Det står en bil der du hadde tenkt å parkere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3869 Skrevet Oktober 18, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3870 Skrevet Oktober 18, 2011 Så denne her i dag. Finn en feil Litt lite luft i reservehjulet kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3871 Skrevet Oktober 18, 2011 Ikke vits å kjøre rundt med et reservehjul bakpå der når en kan trykke det inn 5-6 cm Feil bil er det også ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3872 Skrevet Oktober 18, 2011 Er alle sammen nødt til å sitere både bildet og videoen han la ut? Og alle kan vel se at reservehjulet ikke bare er flatt, men faktisk kjørt i stykker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3873 Skrevet Oktober 18, 2011 Bremselyset er iallfall ORDENTLIG feil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3874 Skrevet Oktober 18, 2011 Er sikkert fordi han faktisk har punget og valgte da å henge det dekket som var ødelagt bakpå igjen.. Kjempefeil!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3875 Skrevet Oktober 18, 2011 Ligger på autodb, av en nette sum av 22 000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...