#3876 Skrevet Oktober 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3877 Skrevet Oktober 19, 2011 Hva slags bil kler sånne felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3878 Skrevet Oktober 19, 2011 Så den på forumet her inne i går, og jeg hadde ubeskrivelig lyst til å kommentere det, men trodde det ble feil.. den ser helt grusom ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3879 Skrevet Oktober 19, 2011 http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/262907_196944797025832_145340738852905_521366_958991_n.jpg Den bilen har, som man også ser, brent opp, og er ikke resultatet av naturens gang i skogen, dersom noen skulle tro det:p Husker ikke hele historien, men har lest om hva som skjedde på Vortex en eller annen gang for flere år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3880 Skrevet Oktober 19, 2011 Må også huske på at Jetta Mk3 VR6 koster en slikk og ingenting i statene, og blir behandlet deretter... Som en Vento 1.8 her i landet. "Ingen" som bryr seg om en utbrent gammel VW... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3881 Skrevet Oktober 19, 2011 Så den på forumet her inne i går, og jeg hadde ubeskrivelig lyst til å kommentere det, men trodde det ble feil.. den ser helt grusom ut!! Haha, jeg tenkte AKKURAT det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3882 Skrevet Oktober 19, 2011 Ligger på autodb, av en nette sum av 22 000 Ikke akkurat noe nytt, her er en tilsvarende felg fra det glade 80-tallet. Denne heter Exip Mega 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3883 Skrevet Oktober 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3884 Skrevet Oktober 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3885 Skrevet Oktober 20, 2011 Hovedlyktene og blinklysa på den siste er gjort slik for at den skal bli godkjent i USA, men riktig er det ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3886 Skrevet Oktober 20, 2011 Må man så må man Har amerikaneren som har sin godkjente RS2 på veien der borte koser seg sikkert uansett Men dette derimot, kan vel de fleste enes om at er å gjøre det feil! Sikkert nice å kjøre denne Lupoen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3887 Skrevet Oktober 21, 2011 Må man så må man Har amerikaneren som har sin godkjente RS2 på veien der borte koser seg sikkert uansett Men dette derimot, kan vel de fleste enes om at er å gjøre det feil! Sikkert nice å kjøre denne Lupoen: Morsomt ratt i allefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3888 Skrevet Oktober 22, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3889 Skrevet Oktober 22, 2011 Nå spør jeg sikkert dumt, men hva er feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3890 Skrevet Oktober 22, 2011 Troooor det er Battery-boksen som av en eller annen grunn er i motorrommet. Og er det ikke den, så veit jeg neimen ikke selv heller: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3891 Skrevet Oktober 22, 2011 intercooler på tvers? Men det ser jo ut som de har tatt høyde for lufttilførsel uansett da.. EDIT, ved litt snoking så fant jeg kilden.. Og det som er feil er annonseteksten Men en god latter var den god for :D ,valset kjul buer.damp ventil og kn filter.det er det fineste 320 coupe med turbu og så masse utstyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3892 Skrevet Oktober 22, 2011 Ser også ut for meg som om K&N filteret er åpnet i enden, slik at de like godt kunne fjernet det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3893 Skrevet Oktober 23, 2011 (endret) Hehe, er nok bare Ic'en som er montert litt feil? Kan ikke forstå den har noen effekt som den står! Ellers var jo bilen, prisen og annonsen flott http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31047279 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3894 Skrevet Oktober 23, 2011 Hehe, er nok bare Ic'en som er montert litt feil? Kan ikke forstå den har noen effekt som den står! På Golf 2 TD m/IC sto den også på skrå under panseret... Ikke noe værre enn på denne BMWen. Ser jo at de har laget luftføring fra fronten for å supplere IC med luft, så det har nok noe virkning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3895 Skrevet Oktober 23, 2011 Evt og på GOlf G60 med aircondition så ligger den jo på samme plass som på GTD laaaaangt i fra det mest optimale, for å si det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3896 Skrevet Oktober 23, 2011 Tipper en mindre ic i fangeren hadde gjort større nytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3897 Skrevet Oktober 23, 2011 Det er ingen tvil om at han har lagt mye arbeid i bilen, men jeg synes resultatet kunne blitt noe annet enn dette.. Jeg likte ikke fronten, engangsgrillen i fronten og felgene som sto på, det blir bare... overkill http://www.klikk.no/motor/bil/article707988.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3898 Skrevet Oktober 23, 2011 En ting som ikke er overkill----> SENK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3899 Skrevet Oktober 24, 2011 veien jeg kjører til /fra jobb. http://www.varden.no/nyheter/tre-biler-i-kollisjon-1.6569472 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3900 Skrevet Oktober 24, 2011 Det er ingen tvil om at han har lagt mye arbeid i bilen, men jeg synes resultatet kunne blitt noe annet enn dette..Jeg likte ikke fronten, engangsgrillen i fronten og felgene som sto på, det blir bare... overkill http://www.klikk.no/motor/bil/article707988.ece Lurer på hvilken del på bilen som er fra RS4 gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...