#4076 Skrevet Desember 13, 2011 Han hadde iallefall ganske god tolmodighet som gadd å bytte gir så mange ganger for å få rygget inn bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4077 Skrevet Desember 13, 2011 Han hadde iallefall ganske god tolmodighet som gadd å bytte gir så mange ganger for å få rygget inn bilen. Ja, Han kan vel ikke si at han var uheldig og dultet borti bilen bak seg! telte 21 berøringer på den bakerste bilen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4078 Skrevet Desember 13, 2011 Såklart alt har et annet syn ifra den som passerer og at man er klar på linjene sine i et løp, men fortsatt.. det er gambling. På sesongavslutningen av gatebil var det noen som gjorde akkurat det samme med samme luke, gikk ikke såå bra tør jeg påstå. Men greit nok.. Over til en annen forbikjøring med "normale" folk: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4079 Skrevet Desember 13, 2011 Fint når man vil selge bilen.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32272652 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4080 Skrevet Desember 14, 2011 En som holdt svingen litt for lenge? Samt en som muligens kutta svingen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4081 Skrevet Desember 14, 2011 Kommer kanskje til å fyre opp noen, og få noen til å diskutere litt. Men er igrunn akkurat det jeg vil unngå. I stedet for og krangle på den i "Du gjør det helt RIKTIG"-tråden, så poster jeg den bare her, som min personlige mening Med en sånn gammel klassiker synes jeg heller han burde brukt energien på å fått den strøken og original Og igjen, MIN mening, og vil ikke ha noe diskusjon på det Alle har forskjellig smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4082 Skrevet Desember 14, 2011 Et par jeg har tatt med det crappy kameraet på HTCen min. Kjørt rett i ræva på en gravemaskin på E6: Stålis på veien fører til dette: Nugatti Krønsjy, noen (under setet på Mercen jeg nylig kjøpte)? Legg forøvrig merke til resten av møkka fra forrige eier også: Kjekt med litt lufting (stoppet for å ha igjen bagasjeluka like rundt svingen): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4083 Skrevet Desember 14, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4084 Skrevet Desember 14, 2011 hahah syns det ver litt kult jeg men spess ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4085 Skrevet Desember 14, 2011 Godt satsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4086 Skrevet Desember 14, 2011 Synes det var litt morsomt selv, spesielt men morsomt.. Når du kombinerer rumpekjøring i teori med praksis, blir vel resultatet seende slik ut? (Ifra 45 sek) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4087 Skrevet Desember 14, 2011 Riktig eller feil, jeg lo så grein hvertfall.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4088 Skrevet Desember 14, 2011 Når du kombinerer rumpekjøring i teori med praksis, blir vel resultatet seende slik ut? Passat, Avensis, Mondeo. Nydelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4089 Skrevet Desember 16, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4090 Skrevet Desember 16, 2011 Falske soltak: Og dobbelt soltak: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4091 Skrevet Desember 16, 2011 http://bil.aftenposten.no/bil/Her-kunne-det-vart-slutt-12935.html#.Tutp575bU4d.facebook Å komme fra dette med livet i behold, er et eksempel på xtrem-flax!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4092 Skrevet Desember 17, 2011 Hvordan få en stygg bil styggere? jo!!! slik: grønn : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4093 Skrevet Desember 18, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4094 Skrevet Desember 21, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4095 Skrevet Desember 22, 2011 David (34) vant en Lamborghini til 2,6 millioner... ...krasjet den etter seks timer, har ikke råd til forsikring og må selge bilen. http://www.dagbladet.no/2011/12/22/nyheter/lamborghini/bil/trafikkulykke/19519175/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4096 Skrevet Desember 29, 2011 H_n her hadde fått beskjed rimelig klart om bilane hadde ramla ned på veien rett foran meg vertfall! http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Det-sa-litt-hasardiost-ut-2632507.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4097 Skrevet Desember 30, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4098 Skrevet Desember 30, 2011 Sorry for dårlige bilder, men man fatter poenget... photo by fabianrosenberg, on Flickr photo by fabianrosenberg, on Flickr Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4099 Skrevet Desember 30, 2011 Sladder ikke skilter siden det er ambasadebil og ingen personer kan bli uthengt pga skilter. Sto bak han her i køen for å fylle tidligere i dag og måtte rope på han at han burde bytte pistol da han sto og fyldte på bensin på en diesel bil. Vet ikke hvor mye han rakk å fylle før jeg sa ifra men han byttet hvertfall fyllepistol og fortsatte å fylle diesel. Så at det havnet noen liter bensin på den tanken er det ingen tvil om. Når han var ferdig startet han opp bilen og kjørte avgårde som ingen ting hadde skjedd. Så er vel fare for at Bertel O Steen får en stjernegris inn på service snart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4100 Skrevet Desember 31, 2011 Det er et gammelt triks med bensin på dieselen for at ikke dieselen skal bli til voks i kulden, så så veldig farlig er det nok ikke. Det står til og med anbefalt i instruksjonsboken til min gamle Polo. Dette er ikke nødvendig så lenge oljeprodusentene leverer vinterdiesel, likevel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...