#4301 Skrevet Februar 14, 2012 Leste det i stad. Helt utrolig hva folk finner på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4302 Skrevet Februar 15, 2012 Hahahaha.. Løp å kjøp folkens! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33002219 Seems legit! Imponerende hva folk prøver å selge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4303 Skrevet Februar 15, 2012 Uflaks: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4304 Skrevet Februar 15, 2012 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4305 Skrevet Februar 15, 2012 Hadde jeg hatt råd til en R8 så hadde jeg iallefall kostet på et trekk når den må stå ute.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4306 Skrevet Februar 15, 2012 Det med r8'en var faktisk heeeelt feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4307 Skrevet Februar 15, 2012 Jeg syns det er kult at noen har råd til å behandle så dyre biler som vi gjør med våre lusne vinterbiler Bortsett fra at dette garantert er betalt av skitne mafia-penger. EDIT: Dette er ikke riktig: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4308 Skrevet Februar 16, 2012 Lokalavisa på Notodden lister alle 5(!?) generasjonene Golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4309 Skrevet Februar 16, 2012 Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4310 Skrevet Februar 17, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4311 Skrevet Februar 18, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4312 Skrevet Februar 18, 2012 (endret) http://www.nettavisen.no/motor/article3315894.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4313 Skrevet Februar 19, 2012 Hahaha, dette er det sykeste interiøret jeg noensinne har sett! Det som gjør det uutholdelig er det faktum at de som har fattet denne fargekomboen virkelig har ment at den er pen og at den funker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4314 Skrevet Februar 19, 2012 Mercedes har laget mye smakløst interiør, dessverre:p Men må sies at Audi fra sein 90- og tidlig 00-tall også har mye som er direkte motbydelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4315 Skrevet Februar 19, 2012 Lokalavisa på Notodden lister alle 5(!?) generasjonene Golf. Ble ikke Mk4 laga fra 98` og oppover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4316 Skrevet Februar 19, 2012 Ble ikke Mk4 laga fra 98` og oppover? Neida, kom nok i 97 også ____________________ Om så motorene er rett så har jeg aldri skjønt poenget med detta her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4317 Skrevet Februar 19, 2012 De eneste som ikke flytter fra sånne gjørmehøl er vel innavla bondetamper da.. Eller noe sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4318 Skrevet Februar 19, 2012 Om så motorene er rett så har jeg aldri skjønt poenget med detta her... Nå vet jeg ikke om du mente spørsmålet seriøst eller ikke. Men poenget her er som i stort sett all annen motorsport. Å vinne. I islansk off road er det om å gjøre å komme opp div sandtak. I hillklimb er det om å gjøre å komme høyest opp i bakken. I racing er det om å gjøre å komme fortest rundt en bane. I traktorpull er det om å gjøre å komme lengst som er akuratt det samme som her. Hele poenget er å komme lengst før du står fast enkelt og greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4319 Skrevet Februar 19, 2012 Någet sært 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4320 Skrevet Februar 21, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4321 Skrevet Februar 21, 2012 de hadde en del andre filmer også ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4322 Skrevet Februar 21, 2012 Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4323 Skrevet Februar 22, 2012 Noen som klarer å løse denne lille nøtten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4324 Skrevet Februar 22, 2012 Noen som klarer å løse denne lille nøtten? Litt usikker på hva du sikter til. Men jeg mener firehjulsdrift kun i lav hastighet er feil Som den bilen der har ut fra hva jeg har forstått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4325 Skrevet Februar 22, 2012 Noen som klarer å løse denne lille nøtten? Offroad-versjon av 508? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...