#4351 Skrevet Februar 26, 2012 Glad jeg ikke jobbet i sykepersonellet som skal rydde opp det der! Glad jeg ikke kikka på den filmen der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4352 Skrevet Februar 26, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4353 Skrevet Februar 27, 2012 1 personbil og 4 handikap plasser, tatt i norge: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4354 Skrevet Februar 27, 2012 syntes hvertfall at dette var feil behandling av en audi..men viser at quattroen fungerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4355 Skrevet Februar 29, 2012 Jeg måtte ha starthjelp på Lupoen her om dagen, da batteriet var rimelig slitent og likte ikke kuldegradene som var. Det eneste jeg fant i garasjen var noen heller stusselige startkabler som min søster hadde kjøpt engang. Uansett, koblet disse mellom Lupoen og Voyageren. Men fikk ikke start uansett, selv ikke med Voyageren igang, verken umiddelbart eller selv etter 5 minutter med strømoverføring. Ga opp hele opplegget, gikk inn og hentet batteriladeren og satte den på en times tid, da startet den lett som bare det. Men etter litt inspeksjon av startkablene var det pokker ikke rart at bilen ikke fikk nok strøm overført!! Har noen her inne noengang sett noe værre enn dette?? Jeg hadde ikke vært komfortabel med så lite tverrsnitt selv til diskantene i bilstereoen! Disse er kjøpt i Norge btw... Q-tipsen er for størrelsesammenligning. Lurer på hvor mange ampere før disse koker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4356 Skrevet Februar 29, 2012 er jo ikke mantla a engang ? eller har de lagdt den dobbelt rundt isolasjonen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4357 Skrevet Februar 29, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33466176 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4358 Skrevet Februar 29, 2012 Vært til salgs noen ganger den der.. Topic: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4359 Skrevet Februar 29, 2012 Vært til salgs noen ganger den der..Topic: Hahaha! MinivanSportbackCoupeAlien! Ser ut som at produksjonslinjen ikke er helt i synk med arbeiderne! Utmerket bil for å ta stoppies med iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4360 Skrevet Februar 29, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33466176 Proffbygget demobil fra Blaupunkt USA... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4361 Skrevet Februar 29, 2012 Proffbygget demobil fra Blaupunkt USA... Motoren så da snask ut. Og må vel være grei sum for all stereoen? Har sikkert kosta myyye mer enn prisen. Norsken i annonsen derimot så helt google ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4362 Skrevet Februar 29, 2012 3 mann for å få bilen ut av garasjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4363 Skrevet Februar 29, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4364 Skrevet Mars 1, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4365 Skrevet Mars 1, 2012 http://www.facebook.com/photo.php?v=178989145549117 Lol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4366 Skrevet Mars 1, 2012 http://www.facebook.com/photo.php?v=178989145549117 Lol : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4367 Skrevet Mars 1, 2012 Lol Snakker om nisser gitt! Jeg lo! I går kveld kjørte jeg forbi denne. Kan ikke helt tenke meg hvor kjip den følelsen han hadde må være, og det ble sikkert ikke bedre at jeg kjørte forbi og tok bilde med blitz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4368 Skrevet Mars 1, 2012 http://www.facebook.com/photo.php?v=178989145549117 Lol Haha la den i riktig-tråden jeg, litt gråsone men morsom var den iallfall En til av samme hendelsen på youtube: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4369 Skrevet Mars 2, 2012 Annonse på Finn hvor ALT er feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4370 Skrevet Mars 2, 2012 Jeg kan ikke mye med biler men dette ble VIP costom lagt (januar 2012)for min X kjæreste som likte katter. Hu nye liker hunder. Så dokker forstår min dilema hvorfor dette måtte selges. Hater når det der skjer: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4371 Skrevet Mars 2, 2012 Annonse på Finn hvor ALT er feil... Fantastisk, ser jo ut som det er påkosta enorme summer for å få den slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4372 Skrevet Mars 2, 2012 Annonse på Finn hvor ALT er feil... Bra det ikke var Kuk ho likte best... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4373 Skrevet Mars 3, 2012 Annonse på Finn hvor ALT er feil... Ja, typisk at du skal legge ut denne samme uka jeg har kjøpt transporter. Ser jo jeg kjøpte feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4374 Skrevet Mars 3, 2012 Annonse på Finn hvor ALT er feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4375 Skrevet Mars 3, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...