#4476 Skrevet Mars 21, 2012 Fake trepanel i Multivan T5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4477 Skrevet Mars 21, 2012 Fake trepanel i Multivan T5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4478 Skrevet Mars 21, 2012 Verdens VÆRSTE D3? hannibal vil ha igjen bilen sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4479 Skrevet Mars 21, 2012 Verdens VÆRSTE D3? hannibal vil ha igjen bilen sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4480 Skrevet Mars 21, 2012 En kompis tok dette bildet nå, i nærheten av Minnesund. Tror nok skiltet viser feil, men fy f jeg fikk sjokk med en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4481 Skrevet Mars 21, 2012 Er gamle statoilen like borti gata her det der. Er vist Otto Jespersen som driver å spiller inn en tv serie eller no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4482 Skrevet Mars 21, 2012 Småbarn som har lekt seg : eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4483 Skrevet Mars 22, 2012 Minner meg på den bilen jeg så sist sommer, som noen tydeligvis hadde skrevet "vask meg" på. Problemet var bare det at når jeg så den var bilen rein og ikke møkkete lenger:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4484 Skrevet Mars 22, 2012 Da er svaret PrickBort, skikkelig vask, rubbing (clay) og polering (hvis det fremdeles ikke går bort, så må en gå grundigere til verks) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4485 Skrevet Mars 22, 2012 Skulle man ha fått bort det jeg så, måtte man ha rubbet og polert, for møkka hadde gjort så det hadde blitt "gravert" inn i lakken;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4486 Skrevet Mars 23, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4487 Skrevet Mars 23, 2012 Bare jeg som ikke ser feilen på Mazdaen? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4488 Skrevet Mars 23, 2012 Felgen stikker en halvmeter utenfor foran, dum camber bak, skrift i frontruta og skilt som henger på halv tolv er det første som slår meg ihvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4489 Skrevet Mars 23, 2012 Felgen stikker en halvmeter utenfor foran, dum camber bak, skrift i frontruta og skilt som henger på halv tolv er det første som slår meg ihvertfall:) Uff og huff, får peise ut Corsan. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4490 Skrevet Mars 23, 2012 Felgen stikker en halvmeter utenfor foran, dum camber bak, skrift i frontruta og skilt som henger på halv tolv er det første som slår meg ihvertfall:) De fleste tingene går regelmessig igjen i den andre tråden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4491 Skrevet Mars 23, 2012 Det gjør det, men ikke dermed sagt at jeg eller Tore liker det av den grunn:p Man spurte, man fikk svar. Smak kan ikke diskuteres, ref. 31248 tidligere forøk. Nok om det og tilbake til det tråden er ment for - bilder av ting man selv mener er feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4492 Skrevet Mars 23, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4493 Skrevet Mars 23, 2012 Hva pokker er feil der da? Sette kona bak mens en yngere dame sitter bakpå må da være helt rett:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4494 Skrevet Mars 24, 2012 Det gjør det, men ikke dermed sagt at jeg eller Tore liker det av den grunn:p Man spurte, man fikk svar. Smak kan ikke diskuteres, ref. 31248 tidligere forøk. Nok om det og tilbake til det tråden er ment for - bilder av ting man selv mener er feil. Selve sveisejobben er det ihvertfall ikke noe feil med da, til tross for et ekstremt overdrevet antall utløp for å prøve å få til audilogo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4495 Skrevet Mars 24, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4496 Skrevet Mars 24, 2012 Her er en Caravelle som lett overgår "Hello Kitty" på forrige siden http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results&AdItemId=1384205&SimilarAdItemId=1384205 Denne går rundt i nærområdet og den er virkelig like stygg som den ser ut som! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4497 Skrevet Mars 24, 2012 Identisk spiller som jeg så i en -68 Camaro forrige helg. Jeg holdt på å le meg ihjel..! Og det etter at eiern hadde skrytt fælt av hvor stilrent og klassisk han hadde beholdt alt! Og joda, alt var bra, bortsett fra den detaljen der som skriker ut og ødelegger hele inntrykket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4498 Skrevet Mars 24, 2012 Off, Håper ikke dette kommer til norge... http://www.nrk.no/vitenskap-og-teknologi/1.8047518 En litt stressa morgen, når man er litt sein til jobben og er sjukt trøtt kan jo lett resultere i å måtte kjøpe nye felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4499 Skrevet Mars 24, 2012 Utrykknings kjøretøy da? Evnt en. Som ikke følger med heilt, slår nedi og knekker ett endeledd eller noe. Da får du en ganske ukontrollerbar bil i 50 kmt. Bare for og tenke på nokka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4500 Skrevet Mars 24, 2012 Både enig og ikke. Det er egentlig sjeldent det er fartsdumper i 50 sone. Stort sett i 40 og lavere. Problemet med tradisjonelle dumper er at har du lav bil med store felger må du uansett ned i 10-15 km/t for å passere selv om det er 40 sone der. Med disse kan du faktisk kjøre i 40 i 40 sona. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...