#4926 Skrevet Juni 17, 2012 Alt du ser her er feil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4927 Skrevet Juni 18, 2012 Hva er greia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4928 Skrevet Juni 18, 2012 Dette kommer opp når man søker på BMW 1-serie på finn: Og det mest bekymringsverdige med dette er at 9 av de 13 står til salgs fra forhandler, 2 av de fra BMW-forhandlere : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4929 Skrevet Juni 18, 2012 Og hvis du søker generelt på BMW så stiger tallet på biler med forhjulsdrift til 45!!! Alt ifra 1-serie til 3 og 5 serie! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4930 Skrevet Juni 18, 2012 Søker man på vw generelt (alle bilene som ikke har bakhjulstrekk) så finner du 30 biler med bakhjulstrekk og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4931 Skrevet Juni 18, 2012 Men nå er nå spesielt 1-serie eiere i den tro at bilen faktisk har forhjulstrekk da, hele 80% i følge undersøkelse http://www.automotiveaddicts.com/10223/80-percent-of-bmw-1-series-owners-think-it-is-front-wheel-drive Sånn sett så er tallene på finn svært positive, hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4932 Skrevet Juni 18, 2012 Ikke noe bilde da eller noe, men alikavell helt feil.. quotet fra Bilforumet Hei alle En liten advasel til dere om har det samme problemet,ble lei airbag lyset og satte i gang og fikse,det endte i en kjempe smell airbager ble utløst da jeg tok løs styrings boksen ved girspak,skulle lese feilkoder,fikk ikke kontakt og ristet på denne(boooom),HUSK BATTERIET,gikk bra denne gangen,men sveisen måtte rettes på,,hehe,,, hilsen magne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4933 Skrevet Juni 18, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4934 Skrevet Juni 18, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4935 Skrevet Juni 18, 2012 Hva i alledager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4936 Skrevet Juni 18, 2012 Rett borti gata her det. ALLE vet at den rundkjøringa er glatt når det regner. Sannsynligvis den glatteste rundkjøringa på østlandet etter Ryenlokket... Fabian Holdt på å ryke ut på akkurat samme plass i vinter. Som du sier, alle vet jo at denne rundkjøringea er spesielt glatt ved våt veibane, men der og da tenkte jeg vel på noe annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4937 Skrevet Juni 18, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?attachmentid=175941&stc=1&thumb=1&d=1339965493 Krom skiltplater. Jeg blir skremt jeg! Kanskje ikke så rart da jg er "allergisk" mot krom på kjøretøy... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4938 Skrevet Juni 18, 2012 Ouch.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4939 Skrevet Juni 18, 2012 Det er en ford! A4 B5 med bmw 3serie hovedlykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4940 Skrevet Juni 18, 2012 Det er en ford! det er vell en Toyota starlet eller en subaru justy. Ikke Ford 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4941 Skrevet Juni 18, 2012 det er vell en Toyota starlet eller en subaru justy. Ikke Ford If you say so... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4942 Skrevet Juni 19, 2012 Ja, personen er medlem. Bryr jeg meg? Nope… Definisjonen på "du gjør det helt feil", i min mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4943 Skrevet Juni 19, 2012 Ouch.. ] Det ene hjulet spant, det ene hjulet eksploderte, alle fikk hva de kom for å se. Han kan være glad for at det kjipe dekket hans røk der og ikke på "freewayen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4944 Skrevet Juni 19, 2012 det er vell en Toyota starlet eller en subaru justy. Ikke Ford Det er en Ford Festiva (USA), solgther i Norge og i Europa som Mazda 121, og i Asia som Kia Festiva. Så nei, det er verken Toyota eller Subaru. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4945 Skrevet Juni 19, 2012 Det ene hjulet spant, det ene hjulet eksploderte, alle fikk hva de kom for å se.Han kan være glad for at det kjipe dekket hans røk der og ikke på "freewayen" Tror fortsatt ikke det var meningen å ødelegge en fjerdedel av bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4946 Skrevet Juni 19, 2012 Ja, personen er medlem. Bryr jeg meg? Nope… Definisjonen på "du gjør det helt feil", i min mening. Watch out , forumpoliti på vei!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4947 Skrevet Juni 19, 2012 Watch out , forumpoliti på vei!! Forumpolitiet ligger i grøfta lengre opp på siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4948 Skrevet Juni 19, 2012 Så denne forferdelige Skodaen i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4949 Skrevet Juni 20, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4950 Skrevet Juni 20, 2012 Det der er en Kina-produsert Seat Toledo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...