#5126 Skrevet August 11, 2012 Håper det går ann å se dette da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5127 Skrevet August 11, 2012 "Doktor, bilen min er ikke helt frisk. Den blåser røykringer på tomgang." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5128 Skrevet August 11, 2012 Sjekk denne : haha :http://www.ebay.co.uk/itm/Ferrari-F430-replica-kit-car-stunning-example-carbon-fibre-/200801179873?pt=Automobiles_UK&hash=item2ec0aed8e1#ht_1496wt_1144&clk_rvr_id=373768436041&afsrc=1&clk_rvr_id=374207443490&afsrc=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5129 Skrevet August 11, 2012 folk har faktisk bydd på'n jo.. haha. sjukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5130 Skrevet August 11, 2012 folk har faktisk bydd på'n jo.. haha. sjukt Folk som ikkje leser alt tror vel den er ekte Dagens kommentar: Felgene koster litt mer enn ein formue å kan det stemme at den er senket? skyhøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5131 Skrevet August 11, 2012 Da burde vel denne falle i smak Røykringer sa du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5132 Skrevet August 11, 2012 Min VW Type 3 blåste også røykringer en gang i tiden, men husk nå hva den tråden egentlig handler om folkens. Den handler ikke om monstrøse dieselmotorer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5133 Skrevet August 11, 2012 Fantastisk reaksjon på 1.32 :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5134 Skrevet August 11, 2012 Eksisterer i Norge, desverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5135 Skrevet August 12, 2012 (endret) HEHE. Har sett denne mange ganger når jeg har kjørt E16 og tenkte i samme baner som deg de første årene. I ettertid har jeg kommet til at dette er bra gjenbruk, ettersom T2a Dokaen sikkert mangla store deler av gulvet og Porsche-traktoren sikkert ikke hadde noen hytte, så fikk en dårlig bevart bil og en mangelfullt utstyrt traktor til sammen blitt en traktorgraver der føreren kunne sitte tørr og gjøre jobben sin i drittvær. Vi får trøste oss med at mange av hyttene som norske produsenter leverte til traktorgravere i sin tid langt fra var noen skjønnheter de heller. Nå har jeg gammel traktor selv, blant mye annet skrot (som vi jo alle veit at egentlig er skatter: smil , så jeg veit hvor lite tett en slik gammel skapning er rundt f.eks. girspakene, så etter mitt syn har den sannsynligvis gjennområtne T2a'en gitt sitt liv for å holde innmaten i en gammel Porsche-traktor tørr og således gitt den bedre muligheter for å bli bevart for ettertida. Dette er dermed ikke så veldig feil, for oss med en etter hvert mer utvidet motorinteresse:). En annen ting er at denne "hytta" gjør den mer synlig i terrenget fra veien. Uten hadde jo hele maskina snart gått i ett med vegetasjonen:p. Dette er derimot helt feil (selv om det sikkert er gjenbruk fra Fløterfestivalen i Siljan tidligere i sommer, der jeg synes å huske en lignende kreasjon). Jeg mistenker at karosseriet kommer fra en kar med god Bobletilgang nedenfor og rundt låven sin på Steinsholt. http://www.ta.no/pulsen/article6184702.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5136 Skrevet August 12, 2012 Synes den traktoren var skikkelig tøff jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5137 Skrevet August 12, 2012 http://www.rogalandsavis.no/nyheter/politilogg/article6185407.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5138 Skrevet August 12, 2012 Ratlook er kult nok det, på _gamle_ biler. Dette blir totalt feil i mine øyer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5139 Skrevet August 12, 2012 Den camaroen der er jo laget slik med vilje. Gøy når folk henger seg opp i utseendet fremfor performance biten, med over 1000hk så er det jo bare ekstra gøy at den ser sliten ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5140 Skrevet August 13, 2012 Fantastisk reaksjon på 1.32 :p Burde vært gjort med maange her til lands også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5141 Skrevet August 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5142 Skrevet August 13, 2012 to be continued...... Lurer på hvordan denne bilen blir seende ut når denne helgen er over.. Samme bilen for et par uker siden vistnok.. Huff.. så da egentlig veldig bra ut også.. Også med alacantara seter... Stusselig i mine øyne, M3 Pickup Konsept bil, thou Men hadde vært stilig å si at man har M3 firmabil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5143 Skrevet August 13, 2012 Stusselig i mine øyne, M3 Pickup Konsept bil, thou Eller kanskje en photoshop, dårlig sådan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5144 Skrevet August 13, 2012 http://www.dinside.no/866616/bmw-har-laget-en-pickup-versjon-av-m3 Dårlig photoshop sier du? Javel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5145 Skrevet August 13, 2012 D'oh! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5146 Skrevet August 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5147 Skrevet August 15, 2012 Istedenfor å ta varmluftspistolen og ta av dekalene, så maler vi bare over med en dertil matchende farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5148 Skrevet August 16, 2012 Også med alacantara seter... Den bilen går i kongsberg.. Han kjører med skiboks nå for å si det sånn: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5149 Skrevet August 19, 2012 Stance.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5150 Skrevet August 19, 2012 Siste gangen han her kutter opp et bildekk! Karma's a bitch som det heter, men ikke alltid en får så kontant oppgjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...