#5151 Skrevet August 19, 2012 En riktig feil oppfatning han her ville jeg si ! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36661118 Importert fra Tyskland i 1998. Denne er en ''Aftermaket'' produsert bil som kommer med mer hest og større sylindervolum enn de vanlige A4-ene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5152 Skrevet August 19, 2012 (endret) En riktig feil oppfatning han her ville jeg si ! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36661118 Lyset på klimapanelet er gåent, men virker. Heheheh artig formulering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5153 Skrevet August 20, 2012 Nå blir det sikkert pirk men det er ikke den eneste artige formuleringen: Har tatt olje og oljefilter Bortevekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5154 Skrevet August 21, 2012 Kom over denne på en parkeringsplass i Porsgrunn i dag. Min mening: Hvordan er det mulig å gjøre noe slikt med en så ny Audi?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5155 Skrevet August 21, 2012 Den der tror jeg har sett i Drammen noen ganger og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5156 Skrevet August 21, 2012 Gikk ikke helt bra det her : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5157 Skrevet August 21, 2012 Pappas bil? http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=36494 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5158 Skrevet August 21, 2012 For en rar kjørestilling, tror forøvrig han merket den stolpen når han velger å ikke ha hjelm på når han skal kjøre på bane. Klubbmedlem? Denne kan vel diskuteres, i forhold til veimerkingen så sykler syklisten korrekt og bilen gjør feil, men når man skal foreta et filbytte så har han vikeplikt, hvor syklisten tuter på kjøretøyet. (forøvrig en ivrig youtuber han her) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5159 Skrevet August 21, 2012 Er ikke helt enig i hvordan syklisten her sykler, han kunne godt ha holdt til høyre, men han gjør ikke noe feil i forhold til regelverket som jeg kan se. Audiføreren kjørte feil i forhold til veimerkinga, men kan hende det var pga han skulle neste til høyre at han la seg slik, begge parter skulle vist mer hensyn til den andre. OT, kom over denne videoen, forstår godt at de ler, hvertfall om det ikke er "staged". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5160 Skrevet August 21, 2012 For en rar kjørestilling, tror forøvrig han merket den stolpen når han velger å ikke ha hjelm på når han skal kjøre på bane. Bane? Er det den M3 videoen du henviser til? Er som regel ikke bane når det er gul midtstripe i veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5161 Skrevet August 22, 2012 Er ikke helt enig i hvordan syklisten her sykler, han kunne godt ha holdt til høyre, men han gjør ikke noe feil i forhold til regelverket som jeg kan se. Audiføreren kjørte feil i forhold til veimerkinga, men kan hende det var pga han skulle neste til høyre at han la seg slik, begge parter skulle vist mer hensyn til den andre. OT, kom over denne videoen, forstår godt at de ler, hvertfall om det ikke er "staged". Syklisten gjør ikke noe galt her. Dem på sykkel må også følge merkingen. Her er det faktisk Audi føreren som kjører feil, og presser en myk trafikant. Ikke bra Denne rundkjøring ligger i Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5162 Skrevet August 22, 2012 Angry Girlfriend Pours Paint Stripper on SUV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5163 Skrevet August 22, 2012 denne er mulig posta, og jeg beklager at det er en annonse, men dette er feil. "noe" over-irvrig pris setting på denne golfen gitt må være en null for mye tror jeg http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36318566 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5164 Skrevet August 22, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5165 Skrevet August 23, 2012 Også har vi en amerikaner i en Corvette igjen da.. Spol til 12:30 om du ikke vil se på alle amatørkjøringa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5166 Skrevet August 23, 2012 Det klappet på skulderen er legendarisk! "Bare kjør du, jeg ordner jeg" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5167 Skrevet August 23, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5168 Skrevet August 23, 2012 http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=OzFGUUR1UDI mulig repost men den passer her værtfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5169 Skrevet August 23, 2012 Helt grei spoiler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5170 Skrevet August 24, 2012 Og kult skilt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5171 Skrevet August 24, 2012 Også har vi en amerikaner i en Corvette igjen da.. Spol til 12:30 om du ikke vil se på alle amatørkjøringa.. Og bedreviter kommentaren rett etter kollisjonen er like feil " i knew something would happen" ..... , må ikke holde på slik ha hvis du "viste" dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5172 Skrevet August 24, 2012 75 kg?........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5173 Skrevet August 24, 2012 er det ikke bare en "voksen" pocket bike a? ser veldig liten ut igrunn til å være en vanlig mc.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5174 Skrevet August 24, 2012 FZ'n min veide 59 kg, og så slik ut som på bildet under. Er heldigvis ikke min FZ det under der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5175 Skrevet August 24, 2012 Trur det er en moped, men trolig over 75kg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...