Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

481632_478319898885302_492867270_n.jpg

Det der er vel feil. Alle vw forhjulstrekk er jo klargjort for 4 hjulstrekk med uavhengig fjær

Ing bak. Hva skjer.da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er vel feil. Alle vw forhjulstrekk er jo klargjort for 4 hjulstrekk med uavhengig fjær

Ing bak. Hva skjer.da?

passat 3b/3bg fwd har samma oppheng bak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mente selvfølhelig mk v golf ,jetta, 3c og nyere.

passat 3b/3bg fwd har samma oppheng bak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ing bak. Hva skjer.da?

desverre så har nye golf VI fast bakstilling på bilene med under 105hk. I tillegg så har altså Jetta i usa fast bakstilling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av og til må man lure på hvordan de i hele tatt har lov å lage biler der borte over dammen ;)

Kan minne litt om denne ;) haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heh, jeg hadde aldri kjøpt bil av en som ikke klarer og skrive sånn nogenlunde fornuftig rett norsk (og nei, jeg er absolutt en av de med mange feil, men ikke sååå jævlig som det ) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare felgene og dekkene er verd 15k, så da kan man tenke hva resten av bilen er verd til 3000,-:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

desverre så har nye golf VI fast bakstilling på bilene med under 105hk. I tillegg så har altså Jetta i usa fast bakstilling.

Ja, jeg gir meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hater når folk skriver på dialekt : bh :

Samme her, skulle tro de ikke lærte rettskrivning på skolen nordover... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he...ka farsken sku vi gjort uten have, sku vi ha skjøt fesken og bært båtan våres? Æ bærre spørr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en morsom morgen på jobb denne uken. Kom over en dust som forsynte seg med kassert elektronikk fra containeren til Elkjøp. Da dette er Elkjøps eiendom, er det ikke lov å forsyne seg av dette. Jeg kjefta på han, ba han legge igjen skrotet og komme seg vekk. 20-30 minutter etter sjekket jeg igjen, da var han tilbake. Da tilkalte jeg politiet. Dusten forsøkte å stikke av, dultet borti Securitas' Peugeot, og kjørte seg fast etter 500 meter, da han naturligvis hadde for høy fart på glatta, med sin A4 1.6. Han hadde ikke lappen heller... På toppen av det hele gikk han i en kjeledress fra Statens Vegvesen, som han ikke kunne gjøre rede for. Han var kjent av politiet fra før...

http://www.agderposten.no/nyheter/kjorte-seg-fast-da-han-skulle-stikke-fra-politiet-1.7693210

Bilde:

563597_10151219951925918_1697459340_n.jp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er TDIR forno? :P

74_172758210_xl.jpg

Det er RÆSER diesel, vell! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH=CONFIG]186742[/ATTACH]

Toyota KE70/Hiace?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en Hiace H20 i pickup-utgave, det er ikke en Dyna, og bakenden er en Corolla KE70.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle med sine meninger men jeg mener at fyren på sykkelen ikke er den gale i dette tilfellet..

Biljakter her til lands er ikke som i andre land.. : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.