#5451 Skrevet Januar 7, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5452 Skrevet Januar 7, 2013 Tre er faktisk sterkere enn mange tror. Har hørt/sett tre som har klyvd motorer. Ontopic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5453 Skrevet Januar 7, 2013 Da bør jo den bilen der være ganske solid i tilfelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5454 Skrevet Januar 7, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5455 Skrevet Januar 8, 2013 Såg denna i Porsgrunn i dag. Kan vel trygt sies at den hører hjemme i denne tråden. Bra noen fikk den der fanga på bilde, har sett den flere ganger og ler like godt hver gang Har sett den flere ganger selv, men aldri fått tatt bilde av den! Ler like godt hver gang jeg ser den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5456 Skrevet Januar 8, 2013 herregud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5457 Skrevet Januar 9, 2013 Denne planter jeg i denne kategorien bare fordi jeg ble sur når jeg så annonsen, bilen er pen den men… http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39191807 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5458 Skrevet Januar 9, 2013 Denne planter jeg i denne kategorien bare fordi jeg ble sur når jeg så annonsen, bilen er pen den men… http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39191807 Hva som var feil? Prisen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5459 Skrevet Januar 9, 2013 Ja skivebom til de grader - om man går på A5 og pris høy->lav så ligger denne øverst, over feks 2012 facelift med 3.0TDI 245hk samt flere andre…. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5460 Skrevet Januar 9, 2013 Dette er en spesialbestillt bil med spesialfarge og styling fra audi. Det er S5 grill og speil, bilen framstår som ny. NYPRIS 980000. Dette er i følge Audi-importøten, den eneste i Norge. Alt for mye utstyr til og få det med her, men vil nok si at denne bilen har alt. Bilen har norsk nybil garanti. Han mener i allefall at den er verdt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5461 Skrevet Januar 10, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5462 Skrevet Januar 11, 2013 http://www.dagbladet.no/2013/01/11/nyheter/parkeringsbot/innenriks/boter/trafikk/25179566/ Passelatten..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5463 Skrevet Januar 11, 2013 Brannvesenet skulle hatt kraftige kufangere og bare skubba vekk biler som står parkert i veien... Hadde en episode i gata ved foreldrene mine der noen parkerer fast på ulovlig vis i gata. Synes derfor det var passende at det var deres eget hus som brant 5 minutter ekstra i høst... De parkerer forøvrig der enda, dobbeltgarasje og plass til 2 biler til utenfor, men parkere i veikrysset skal de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5464 Skrevet Januar 11, 2013 litt rart at den samme passaten blir tatt bilde av to ganger. kansje det er parkeringsvakten sin bil og trur det er ein anna sin......: klø :: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5465 Skrevet Januar 11, 2013 litt rart at den samme passaten blir tatt bilde av to ganger. kansje det er parkeringsvakten sin bil og trur det er ein anna sin......: klø :: rolleyes arrangerte bilder for og bevise et poeng kansje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5466 Skrevet Januar 11, 2013 arrangerte bilder for og bevise et poeng kansje? Da mister vel tittelen "Her er verstingene" sin mening.. Det at man skal arrangere noe blir jo også feil, da det ikke er verstingene som har parkert slik, men da er det heller verste scenario, eller? hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5467 Skrevet Januar 11, 2013 ville ikke forundra meg om de gjør slik ofte for og få flere lesere, evt belyse et tema som er et problem men, jeg aner ikke, jeg er ikke jorunalist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5468 Skrevet Januar 14, 2013 Mulig repost.. men det er verdt å se igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5469 Skrevet Januar 14, 2013 Hvem vet? Kanskje han har 900hk under panseret, og trenger en ekstrem aerodynamikk for å kjøle motor, turbo og for å kunne avlede vinden på best mulig måte for å oppnå maks hastighet, i tillegg til å måtte ha eksosutløp i alle mulige vinkler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5470 Skrevet Januar 14, 2013 Alfa Romeo har de peneste og fineste lyktene på markedet.. men passa ikke på en audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5471 Skrevet Januar 14, 2013 Hvor har han gjort av det lekre scoopet som sto på panseret før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5472 Skrevet Januar 14, 2013 Hvor har han gjort av det lekre scoopet som sto på panseret før? Han ville ha det mer OEM så han fjernet det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5473 Skrevet Januar 14, 2013 Er en A9 i følge dekal-trimmingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5474 Skrevet Januar 15, 2013 Hvem vet? Kanskje han har 900hk under panseret, og trenger en ekstrem aerodynamikk for å kjøle motor, turbo og for å kunne avlede vinden på best mulig måte for å oppnå maks hastighet, i tillegg til å måtte ha eksosutløp i alle mulige vinkler? Det er tydelig at aerodynamikk var førsteprioritet med den fronten, ja. Eller ikke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5475 Skrevet Januar 16, 2013 Hjelpe meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...