#5501 Skrevet Januar 25, 2013 Man ser jo det man trenger å se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5502 Skrevet Januar 27, 2013 Lo godt av denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5503 Skrevet Januar 28, 2013 Haha, det blikket han får når han oppdager det ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5504 Skrevet Januar 29, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5505 Skrevet Januar 29, 2013 Det var jo forsåvidt pen og jevn drifting, til en såpass kjønnsløs stasjonsvogn å være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5506 Skrevet Januar 29, 2013 Du kan si hva du vil om kjærlighet til bil, men du villeste verden å feil dette er. Se hele Jeg visste faktisk ikke om jeg skulle le eller grine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5507 Skrevet Januar 29, 2013 Synes egentlig var kanskje bra gjennomført den avensis filmen! men kunne nå holdt seg til lukkete veier / bane å ikke midt i sentrum.. Men hahahaha greit jeg er glad i bilene mine jeg også.. men alikevel er det visse grenser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5508 Skrevet Januar 29, 2013 Lurer på hvordan han hadde reagert om noen hadde bulket bilen hans. Herre.... Det var jo ikke noen direkte pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5509 Skrevet Januar 29, 2013 Autodb link se på fronten: slå : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5510 Skrevet Januar 29, 2013 Autodb link se på fronten: slå : WTF! Opel astra eller no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5511 Skrevet Januar 30, 2013 Vart faktisk litt imponert jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5512 Skrevet Januar 30, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5513 Skrevet Januar 30, 2013 Nesten tilsvarende fail på felger til 45k...og det er gjort av de som selger dem. Les hele saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5514 Skrevet Januar 30, 2013 Du kan si hva du vil om kjærlighet til bil, men du villeste verden å feil dette er. Se hele Jeg visste faktisk ikke om jeg skulle le eller grine. hahahah, støggast bil'n ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5515 Skrevet Januar 31, 2013 Hehe, kjekt med bil http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39481624 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5516 Skrevet Januar 31, 2013 Sikkert re-post men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5517 Skrevet Januar 31, 2013 Håper dette er en spøk? Det er vil ingen som faktisk er så dumme??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5518 Skrevet Januar 31, 2013 Må være en spøk, absolutt ingen som tuner bilen på den måten om det er Honda eller Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5519 Skrevet Januar 31, 2013 skal ikke se bort ifra at dette er fakta, folk er dumme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5520 Skrevet Januar 31, 2013 Vi snakker jo om 1.8t trimming på høyt nivå nå gutta! Vanlig trim med bare større turbo og dyser er så 2005! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5521 Skrevet Januar 31, 2013 Har sett samme historien med en Mazda Miata for mange år siden, så om det er sant eller ei vet jeg ikke, men siden det er samme historien for 7-8 år siden, men en annen bil, så kan man jo begynne å lure... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5522 Skrevet Januar 31, 2013 jeg å noen kompiser lurte en kis som hadde brent stempelringer på en moped til og bruke sølvteip... han fikk utrolig nok komp nok til at den starta å gikk et halvt sekund:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5523 Skrevet Januar 31, 2013 Mangler ikke på viljen iallefall! Det umulige tar bare litt lengre tid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5524 Skrevet Januar 31, 2013 Mangler ikke på viljen iallefall! Det umulige tar bare litt lengre tid.. Hadde samme problem på ein einser cab for noen år siden, men fant ut den gikk akurat inn vis eg la ned bakseteryggen og tok den den veien: smil : noen som vet om golf 3 cab har nedfellbar bakseterygg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5525 Skrevet Januar 31, 2013 Golf 3 cab har nedfellbar bakseterygg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...