Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Lå bak denne i dag. Smart måte å frakte et tynt skilt uten å sikre det i framkant.. Motvind er noe herk :P

transport kopi.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra flaue de Polisene var, men ikke så rart når de har sommerdekk på Volvo'n. Og når man først har kjørt seg fast med 4wd, så sitter man som regel skikkelig godt fast også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

135177_10152635503550364_502088644_o.jpg

Noen andre som har gjort den feilen her? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre som har gjort den feilen her? :P

Hvilken feil er det? Så jo mildt sagt spennende ut det der :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka har skjedd her om eg kan spørre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut at det kan ha noe med Olje, og trykk å gjøre ? ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

motor fyllt opp med olje, tatt av toppdeksel og startet bil på full gass???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir jeg litt flau her, er jeg virkelig den eneste som har gjort denne feilen...? : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan prøve å gjette.

Du tok det store oljetappefatet på ca 60-100 liter spillojle, satte trykkluft på det uten å stenge ventilen i toppen, kabang olje utover hele rommet, bare gjetter.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir jeg litt flau her, er jeg virkelig den eneste som har gjort denne feilen...? : flau :

Hvis du forteller hva pokker du har gjort så kanskje andre kjenner seg igjen... Jeg ser bare olje overalt, men det er hundrevis av måter å få det til på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser bare et rom fullt av banneord og påfølgende latterkule som endte i brekninger..

Og en hel jævla masse arbeid med å vaske reint igjen etterpå, da.. :D

Dog syns jeg den forklaringa til Joachim virker plausibel, og da ser jeg for meg trynet til han som sto ved fatet når trykket ble satt på også.. HAAAHAHAHAHAAA!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innlegget ditt (nysgjerrig)Per viser to ting, du har ikke tålmodighet og du har ikke gjort denne feilen før.... ;)

Jepp Stig-Arne, Joachim er nærmest. Hvis du kobler til luft på spillolje oppsamleren uten og lukke riktig kran... Da kommer oljen i en jævelig fart opp der du heller den ned.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hor oppgitt var du på en skala fra 1 til 10 når dette skjedde? :P

Jeg har gjort dette på jobb, men dog var det "bare" kjølevæske :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innlegget ditt (nysgjerrig)Per viser to ting, du har ikke tålmodighet og du har ikke gjort denne feilen før.... ;)

Jepp Stig-Arne, Joachim er nærmest. Hvis du kobler til luft på spillolje oppsamleren uten og lukke riktig kran... Da kommer oljen i en jævelig fart opp der du heller den ned.

Dette må være årets bilde og innlegg Chris : smil ::tilber: ledd meg fillete her nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste innlegget til Joachim på nytt, Joachim og jeg er de som har gjort dette før.

..Dette er litt som fylla, når du hører det gurgler i tanken, så vet du at det neste sekundet kommer til å bli klinete.. : grønn :

Dette må være årets bilde og innlegg Chris : smil ::tilber: ledd meg fillete her nå!

Du vet, jeg har mine stunder.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tålmodighet har jeg, men noen spilloljeoppsamler har jeg ikke. Har likevel sprayet tak med olje, men det var ikke akkurat på samme måten.... Det smalt noe jævlig, det er det ingen tvil om ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

parkerte på siden av denna en dag. etter min smak så va detta feil å kansje ikke det beste håndverke

bilde.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikker det som er planen ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laksetrapp kalte vi det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.