#5601 Skrevet Mars 9, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5602 Skrevet Mars 10, 2013 Lå bak denne i dag. Smart måte å frakte et tynt skilt uten å sikre det i framkant.. Motvind er noe herk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5603 Skrevet Mars 10, 2013 Bra flaue de Polisene var, men ikke så rart når de har sommerdekk på Volvo'n. Og når man først har kjørt seg fast med 4wd, så sitter man som regel skikkelig godt fast også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5604 Skrevet Mars 11, 2013 Noen andre som har gjort den feilen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5605 Skrevet Mars 11, 2013 Noen andre som har gjort den feilen her? Hvilken feil er det? Så jo mildt sagt spennende ut det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5606 Skrevet Mars 11, 2013 Ka har skjedd her om eg kan spørre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5607 Skrevet Mars 11, 2013 Ser ut at det kan ha noe med Olje, og trykk å gjøre ? ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5608 Skrevet Mars 11, 2013 motor fyllt opp med olje, tatt av toppdeksel og startet bil på full gass??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5609 Skrevet Mars 11, 2013 Nå blir jeg litt flau her, er jeg virkelig den eneste som har gjort denne feilen...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5610 Skrevet Mars 11, 2013 Hva har skjedd ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5611 Skrevet Mars 11, 2013 jeg kan prøve å gjette. Du tok det store oljetappefatet på ca 60-100 liter spillojle, satte trykkluft på det uten å stenge ventilen i toppen, kabang olje utover hele rommet, bare gjetter....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5612 Skrevet Mars 11, 2013 Nå blir jeg litt flau her, er jeg virkelig den eneste som har gjort denne feilen...? Hvis du forteller hva pokker du har gjort så kanskje andre kjenner seg igjen... Jeg ser bare olje overalt, men det er hundrevis av måter å få det til på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5613 Skrevet Mars 11, 2013 Jeg ser bare et rom fullt av banneord og påfølgende latterkule som endte i brekninger.. Og en hel jævla masse arbeid med å vaske reint igjen etterpå, da.. Dog syns jeg den forklaringa til Joachim virker plausibel, og da ser jeg for meg trynet til han som sto ved fatet når trykket ble satt på også.. HAAAHAHAHAHAAA!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5614 Skrevet Mars 11, 2013 Innlegget ditt (nysgjerrig)Per viser to ting, du har ikke tålmodighet og du har ikke gjort denne feilen før.... Jepp Stig-Arne, Joachim er nærmest. Hvis du kobler til luft på spillolje oppsamleren uten og lukke riktig kran... Da kommer oljen i en jævelig fart opp der du heller den ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5615 Skrevet Mars 11, 2013 Hor oppgitt var du på en skala fra 1 til 10 når dette skjedde? Jeg har gjort dette på jobb, men dog var det "bare" kjølevæske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5616 Skrevet Mars 11, 2013 Innlegget ditt (nysgjerrig)Per viser to ting, du har ikke tålmodighet og du har ikke gjort denne feilen før.... Jepp Stig-Arne, Joachim er nærmest. Hvis du kobler til luft på spillolje oppsamleren uten og lukke riktig kran... Da kommer oljen i en jævelig fart opp der du heller den ned. Dette må være årets bilde og innlegg Chris ledd meg fillete her nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5617 Skrevet Mars 11, 2013 Leste innlegget til Joachim på nytt, Joachim og jeg er de som har gjort dette før. ..Dette er litt som fylla, når du hører det gurgler i tanken, så vet du at det neste sekundet kommer til å bli klinete.. Dette må være årets bilde og innlegg Chris ledd meg fillete her nå! Du vet, jeg har mine stunder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5618 Skrevet Mars 12, 2013 Innlegget ditt (nysgjerrig)Per viser to ting, du har ikke tålmodighet og du har ikke gjort denne feilen før.... Tålmodighet har jeg, men noen spilloljeoppsamler har jeg ikke. Har likevel sprayet tak med olje, men det var ikke akkurat på samme måten.... Det smalt noe jævlig, det er det ingen tvil om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5619 Skrevet Mars 13, 2013 parkerte på siden av denna en dag. etter min smak så va detta feil å kansje ikke det beste håndverke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5620 Skrevet Mars 13, 2013 sjalusi?; b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5621 Skrevet Mars 13, 2013 sikker det som er planen ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5622 Skrevet Mars 13, 2013 Laksetrapp kalte vi det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5623 Skrevet Mars 14, 2013 http://viewitem.eim.ebay.no/1-X-GENUINE-VAUXHALL-OPEL-CORSA-C-15-ALLOY-WHEEL-4x100/271159089370/item 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5624 Skrevet Mars 14, 2013 Vet ikke om denne har vært oppe her, men jeg kjører på http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21541013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5625 Skrevet Mars 14, 2013 Vet ikke om denne har vært oppe her, men jeg kjører på http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21541013 Han gjør det jo helt riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...