Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Kom bak denne polo'n her for noen dager siden..

imag0280pt.jpg

Ta med deg brekkjern og knekk det av! :D

Blir så oppgitt når jeg ser sånne biler, det som er værst er at de synes det er fint!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg er sær, men mk5 front på mk4 er ikke pent!

ImageUploadedByTapatalk1363301694.760138.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får det blitt mer feil?

nissan_370z_stance__14.jpg

nissan_370z_stance__5.jpg

nissan_370z_stance__4.jpg

nissan_370z_stance__6.jpg

Stance?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Stance" har, som det meste annet i disse dager, blitt tatt helt ut av alle proporsjoner - typisk når noe blir mainstream. Folie, camber, dekkstrekk ut av en annen planet, plastidip, dyre felger, billige dekk og man har en "vinner".

Edit: Glemte å ta med klistremerker, som da også går under "stance":)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye igjen av kjøreegenskapene når en gjør sånn sikkert :) Det er forresten ikke luftfjæring, så det der er kjørehøyde, hehe... Hadde vært moro å sett forskjell i rundetider på original og "stance'a" bil her ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke camber bra i svinger? (:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Stance" bilene begynner snart å ligne på disse nå:

reet-cambertuning.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stance er fint det så lenge det er cleant og pent.. Skal man med dyre felger når man gjemmer halve felgen bak hjulbuen? :confused:

Nei begynner å bli vel drøyt mye..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 350z nissanen er jo faktisk ikke til å kjoler av. Dersom dere ser igjennom prosjekttråden hans så har han en ganske ekstrem bil mtp felger og kjørehøyde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Stance" bilene begynner snart å ligne på disse nå:

http://images.retecool.com/uploads/reet-cambertuning.jpg

Og det beste av alt er at de kaller det "fitment". Jada, bra fitment når du kjøper felger som du ikke har plass til, og må til med camber ut av det ville helv*** og totalt feil dekk for å i det hele tatt få de på: rolleyes

Og bilde til tråden:

tumblr_mboht7NmVU1rb5y9vo1_500.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes vi skal snu denne cambertrenden rundt jeg.. Ser ut som en pusekatt i max comfort-stilling! :)

246985d1337232463-pics-of-lowered-gs300s

- - - Updated - - -

m0ar positive camber!

49518122_4e3fe24f21.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem sier at disse bilene bryr seg om rundetider når dem legger opp til slik camber?

klart, mercedesen, Nissan og hondaen posta sist her har litt for mye av det gode, men smaken er som baken heldigvis :)

Jeg liker godt at man trekker inn camberen litt for å få på breie hjul.. heldigvis ikke dere som eier bilen min ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som 100 ganger før har det blitt diskutert smak osv i disse trådene, og hver gang er det samme sak; droppe å diskutere smak. Nok en gang så er det noen som ikke klarer å la være, camber, dekkstrekk og alt det andre du nevner Mads er en smakssak, og derfor fatter jeg ikke hvorfor dere gidder å diskutere dette! Hold dere til topic, vær så snill, så vi kan forholde denne tråden en bildetråd og ikke en grinetråd som omhandler hva man liker og ikke. Takk

Edit: la til ett bilde!

4uqu2avy.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du glemte et bilde, Christoffer;)

Litt mer "hellaflush":

CC-165-009-800.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke en smakssak lenger når det er en bil du ikke vil møte langs veien. Det er en sportsbil med over 300hk og i utgangspunktet gode kjøreegenskaper, det er bare pinlig at noen syns det er riktig å gjøre sånt med den.

Det er dermed ikke sagt at jeg ikke syns det er pent med pent tilpassa felger og litt negativ camber :) Alt med måte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DIW. Sånn seriøst liksom..

7973891640_f8372e28ba_b.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satan ja.. Mye bra der! NOT:D

Ka er greia med de "utstikkende tingene" på felgene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satan ja.. Mye bra der! NOT:D

Ka er greia med de "utstikkende tingene" på felgene?

For å holde andre biler i fra å skrape borti, slikt at folk holder avstand rett og slett. Var jo snille de i forhold til mange av de dødsfellene de monterer på pickuper der borte.

Synes forresten det var mye fint i den videoen, men like mye stygt og :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.