#5976 Skrevet August 28, 2013 Kompisen til han som startet tråden løy, for det er 60k. Ikke bare er det 60k, men det er i miles også, siden vi befinner oss i USA:) Oh yeah...actually 60k...I had to beat the truth outta him...lol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5977 Skrevet August 29, 2013 Kompisen til han som startet tråden løy, for det er 60k. Ikke bare er det 60k, men det er i miles også, siden vi befinner oss i USA:) 96560 km ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5978 Skrevet August 29, 2013 Javisst:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5979 Skrevet August 31, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5980 Skrevet August 31, 2013 http://www.autodb.no/bil/view/1579240 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5981 Skrevet August 31, 2013 http://www.autodb.no/bil/view/1579240 Den ser jeg ofte, jeg bor på samme stedet. Ikke.... helt min smak, kan man si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5982 Skrevet August 31, 2013 Det er kult med "stance" jah... Fint å se hvordan mange er forsiktige, mens noen gir totalt faen og gasser på. Ekstra fint med han dusten som kan vri rattet 1 grad... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5983 Skrevet August 31, 2013 Det er kult med "stance" jah... Fint å se hvordan mange er forsiktige, mens noen gir totalt faen og gasser på. Ekstra fint med han dusten som kan vri rattet 1 grad... Dårlig valg av rute ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5984 Skrevet August 31, 2013 Sikkert enkelt og feks lukeparkere med den 1 graders biln ellers var jo alle bilene mindre pen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5985 Skrevet August 31, 2013 Det er kult med "stance" jah... Fint å se hvordan mange er forsiktige, mens noen gir totalt faen og gasser på. Ekstra fint med han dusten som kan vri rattet 1 grad... Fortell meg hva som er fint med så mye camber både bak og fram? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5986 Skrevet August 31, 2013 altså. en utedass må jo ha bedre kjøreegenskaper enn mye av detta der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5987 Skrevet August 31, 2013 Jeg skjønner ikke det der. Ei den fasinasjonen av plastikk og eksosanleggene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5988 Skrevet August 31, 2013 Eksosen på bilen etter 50 sek var jo selve symbolet på harry-jalla. Hva slags biler er det egentlig? Lexus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5989 Skrevet August 31, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5990 Skrevet September 1, 2013 Eksosen på bilen etter 50 sek var jo selve symbolet på harry-jalla.Hva slags biler er det egentlig? Lexus? Hovedsaklig Nissan og Toyota man ser her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5991 Skrevet September 2, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5992 Skrevet September 2, 2013 Håper bilen er flocka og at noen tar seg tid til å pirke bort f.eks en diger pikk på panseret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5993 Skrevet September 2, 2013 den er foliert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5994 Skrevet September 2, 2013 jeg synes en del kjøring på gatebil begynner å skli over grensen til ukontrollert men etter å ha sett denne så synes jeg det fortsatt er et stykke igjen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5995 Skrevet September 3, 2013 jeg synes en del kjøring på gatebil begynner å skli over grensen til ukontrollert men etter å ha sett denne så synes jeg det fortsatt er et stykke igjen: Åssen dømmer dem i det der egentlig? Om å gjøre å ha størst fart, men minst kontroll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5996 Skrevet September 3, 2013 Og etter at bilene er ferdigkjørt til denne bruken er det bare å kappe av taket og få de av gårde til Afrika, der de vil kunne fungere som fullgode kanonlavetter i noen uker/måneder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5997 Skrevet September 3, 2013 Resten av byggene deres kan vell godt anbefales å ta en titt på å [video=youtube;GfDWQbnb-Zo] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5998 Skrevet September 11, 2013 Jeg klarer faktisk ikke å forestille meg at man kjører av veien bare ved å nyse, men men.. Prosit! http://www.gjengangeren.no/nyheter/han-var-skikkelig-uheldig-1.8062242 Jammen godt han husket å fortøye bilen. Tror kanskje kona tenker seg om før hun gir ham pepper neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5999 Skrevet September 15, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6000 Skrevet September 15, 2013 Det jeg liker med denne er at hun forsøker å starte bilen igjen på 0:52 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...