#6301 Skrevet Juli 11, 2014 Sitter å leser på nettet, fant denne med teksten: So I called AAA because my car key battery died and they showed me this little trick. Why would you hide this, VW? Jeg har ikke lest instruksjonsboka så jeg kan ikke si om dette står der eller ei, men er virkelig noen så dumme at de ikke tar denne at bilen har en tradisjonell lås? Dette setter jeg i samme bås som et lokk over en beholder. "Åssen skal jeg få fylt på her da?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6302 Skrevet Juli 11, 2014 Mulig jeg er dum, men hadde ikke jeg vært bilinteressert så hadde ikke jeg visst dette... Hadde det vært en ny bil for meg så måtte jeg sikkert ringt og hørt selv jeg... Før jeg hadde begynt å rive av deksler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6303 Skrevet Juli 11, 2014 DIY eksosoppheng på en bil jeg var og så på i dag.. godt at man har løftebukk tilgjengelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6304 Skrevet Juli 13, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6305 Skrevet Juli 13, 2014 Carwash India style.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6306 Skrevet Juli 14, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6307 Skrevet Juli 17, 2014 Det var en rekalmesnutt på estisk tv (som noen påstår at faktisk har skjedd..) som er slik : En blondine kommer inn på delesalget til merkeforhandleren og spør : - "Har dere en lengre peilepinne?" ..... "Denne her er for kort, det kommer ikke noe olje på den ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6308 Skrevet Juli 22, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6309 Skrevet Juli 25, 2014 En Audi Impreza med kebab-baklykter sånn ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6310 Skrevet Juli 26, 2014 den der har jo blitt utsatt for skikkelig mye arbeid.. Ikke akk verdi økende vel å merke!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6311 Skrevet Juli 28, 2014 (endret) Grusomt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6312 Skrevet August 4, 2014 Ring-Taxi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6313 Skrevet August 4, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6314 Skrevet August 4, 2014 Den der synes jeg var utrolig fet, selv om det samtidig er noe feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6315 Skrevet August 4, 2014 Her ser man resultatet av å sett feil folk i Ring-Taxien. Her burde BMWen ha sluppet forbi Porscha og ikke prøve å kjøre i fra. Fører feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6316 Skrevet August 4, 2014 Den der synes jeg var utrolig fet, selv om det samtidig er noe feil Ja den er jo egentlig deilig den der, men det hadde kanskje gjort seg om mennesket hadde holdt seg til en mer OEM front:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6317 Skrevet August 8, 2014 Ikke sikker på om det er kødd eller om noen faktisk er helt .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6318 Skrevet August 8, 2014 Må være kødd, er ingen forsjell i R funksjonen på automat og manuell. D og N delen kunne nesten stemt, men om man ikke forstår det etter et halvt minutt er det likegreit å la bilen stå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6319 Skrevet August 9, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6320 Skrevet August 10, 2014 Så denne på tur i Trondheim i går Herlig lyd da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6321 Skrevet August 10, 2014 Skal ikke denne være i "Du gjør det helt riktig"? Neste gang du ser en, ta en videosnutt så vi kan høre den deilige V10 Vipermotoren: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6322 Skrevet August 10, 2014 Den bruker ca 3L på mila på småkjøring. Snakket med en klassekamerat som hadde en sånn i halvannet år. Da han solgte den hadde han kjørt den ca 9000km, og brukt 50000kr i bensin. På blandet kjøring (småkjøring + litt gassing) så brukte den 3.5 liter+. SÅ tøff er ikke lyden i den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6323 Skrevet August 10, 2014 Skal ikke denne være i "Du gjør det helt riktig"? Neste gang du ser en, ta en videosnutt så vi kan høre den deilige V10 Vipermotoren: rock : Se på spoileren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6324 Skrevet August 10, 2014 (endret) Så, sa noen ifra eller bare så de på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6325 Skrevet August 10, 2014 Bildet vises ikke, C-W! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...