#6326 Skrevet August 10, 2014 Se på spoileren Er ikke det bare et stativ for å ha med seg ekstra lange gjenstander på en pickup? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6327 Skrevet August 10, 2014 Den kanskje hermer litt etter denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6328 Skrevet August 10, 2014 Husker det gikk en grønn Roadrunner i Horten en gang. Den bilen er så diger, og vingen enda større:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6329 Skrevet August 10, 2014 Når vi er inne på det... Jeg gremmes hver gang jeg ser et bilde an en ny Dodge Challenger med "roadrunner retro kit" som i korte trekk er en enorm vinge + forlengelse av fronten. Det var jo ikke akkurat pent i 1970, men det var nå hensiktsmessig (etter datidens aerodynamikk kunnskap). Nå er det bare kjempeteit: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6330 Skrevet August 10, 2014 Syns selv den spoileren der er sjuk rå på orginalen jeg da (plymouth superbird?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6331 Skrevet August 10, 2014 Er ikke det bare et stativ for å ha med seg ekstra lange gjenstander på en pickup? Kan hende, men ville den ikke hatt ett litt annet utseende enn bakoversveipende? Ikke så den særlig robust ut heller hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6332 Skrevet August 14, 2014 Man er faktisk mer utrygg om man ikke sitter i en bil, ihvertfall her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6333 Skrevet August 15, 2014 (endret) Jeg vet ikke hva som er værst, at noen har giddet å legge så mye tid og penger i en 2-liter, eller at bilen faktisk er solgt... Link direkte til bildene: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=49559165 Hahaha Denne bilen har jeg sett ofte, den hører til i min hjemkommune. Han som solgte den har eid den i mange år, det er han som har puttet på alt dette plastikk greiene. Den ser faktisk bedre ut på bilder en i virkeligheten, for om planen og drømmen var en S4 så burde han bare kjøpt en for mange år siden.... hadde fått en grei S4 fra den tidlige C4 tiden for det som han har kostet på den greia der med hel lakkering, plastdeler, toning av vinduer og felger Jaja godt vi er forskjellig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6334 Skrevet August 20, 2014 Klarte ikke helt å bestemme om denne skulle her eller i riktig tråden, noe er iallfall ikke bra med den fronten. : Audi 100 Quattro med en OM606 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6335 Skrevet August 20, 2014 Ligna litt på eldre passat i mine øyne! Fronten asså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6336 Skrevet August 20, 2014 Det der ser ut som en dårlig photoshop mod..bare på ekte! Sikkert "fri" for understyring den bilen der :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6337 Skrevet September 2, 2014 Syns selv den spoileren der er sjuk rå på orginalen jeg da (plymouth superbird?) Det som er komisk med det er at på den originale Superbirden så ble spoileren så høy kun for at baggasjeluken skulle kunne åpnes uten problemer: For nearly 30 years the mathematic formula used to determine the exact height of the enormous wing was thought to be a highly guarded Chrysler secret. However, in the 1990s a retired Chrysler project engineer admitted publicly that the height was determined in much simpler fashion: it was designed to provide clearance for the trunklid to open freely. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6338 Skrevet September 5, 2014 Skjønner ikke at Audi leverer denne interiørfargen på en "ny" bil.. http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=48926881 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6339 Skrevet September 5, 2014 At de leverer den er en ting.. men det er ikke kjøpeplikt for de som komponerer sin drømmebil og kjøper den ny Smak og behag etc.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6340 Skrevet September 6, 2014 Sweet rims når jeg var på ferie i USA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6341 Skrevet September 9, 2014 Glad jeg ikke bor i Russland.Makan til kjøring. Sjekk han 7.30 ut i filmen. [video=youtube;6C_yVh-OqYw] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6342 Skrevet September 9, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51307439 Hvorfor er turbo der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6343 Skrevet September 9, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51307439 Hvorfor er turbo der? Har faktisk sett det på noken bmw'er også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6344 Skrevet September 9, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51307439 Hvorfor er turbo der? Var vel ikke plass noe annet sted går en gammel bmw 6 serie som har turbo på samme sted omtrent her i norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6345 Skrevet September 9, 2014 Får ikke nok turbolag med noen annen plassering... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6346 Skrevet September 9, 2014 Den blir plassert der pga lite plass i motoren og at man ikke trenger IC da rørgatene fungerer nok til kjøling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6347 Skrevet September 10, 2014 Gunstig å kjøre igjennom en sølepytt med den der da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6348 Skrevet September 10, 2014 Det er ikke så uvanlig på Corvetter og Camaroer, og det gjøres pga at det ikke er plass i motorrommet, pluss at myndighetene ikke ser turboen så lett... Ja, det blir noe mer lag, men so what? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6349 Skrevet September 10, 2014 Det er jo sikkert greit det, jeg stussa på det åpne luftfiltret jeg må da få enormt mye dritt inn i turboen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6350 Skrevet September 11, 2014 Har sett bakmontert turbo før men aldri med åpent luftfilter under bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...