Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Se på spoileren :P

Er ikke det bare et stativ for å ha med seg ekstra lange gjenstander på en pickup?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kanskje hermer litt etter denne:

1970%20plymouth-superbird.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker det gikk en grønn Roadrunner i Horten en gang. Den bilen er så diger, og vingen enda større:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi er inne på det... Jeg gremmes hver gang jeg ser et bilde an en ny Dodge Challenger med "roadrunner retro kit" som i korte trekk er en enorm vinge + forlengelse av fronten. Det var jo ikke akkurat pent i 1970, men det var nå hensiktsmessig (etter datidens aerodynamikk kunnskap). Nå er det bare kjempeteit:

13sema-1-32.jpg

29978512.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns selv den spoileren der er sjuk rå på orginalen jeg da (plymouth superbird?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det bare et stativ for å ha med seg ekstra lange gjenstander på en pickup?

Kan hende, men ville den ikke hatt ett litt annet utseende enn bakoversveipende? Ikke så den særlig robust ut heller hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man er faktisk mer utrygg om man ikke sitter i en bil, ihvertfall her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som er værst, at noen har giddet å legge så mye tid og penger i en 2-liter, eller at bilen faktisk er solgt... : bh :

Link direkte til bildene: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=49559165

Hahaha

Denne bilen har jeg sett ofte, den hører til i min hjemkommune. Han som solgte den har eid den i mange år, det er han som har puttet på alt dette plastikk greiene. Den ser faktisk bedre ut på bilder en i virkeligheten, for om planen og drømmen var en S4 så burde han bare kjøpt en for mange år siden.... hadde fått en grei S4 fra den tidlige C4 tiden for det som han har kostet på den greia der med hel lakkering, plastdeler, toning av vinduer og felger ;)

Jaja godt vi er forskjellig : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarte ikke helt å bestemme om denne skulle her eller i riktig tråden, noe er iallfall ikke bra med den fronten.

: Audi 100 Quattro med en OM606

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligna litt på eldre passat i mine øyne! Fronten asså!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der ser ut som en dårlig photoshop mod..bare på ekte! :P

Sikkert "fri" for understyring den bilen der :D :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns selv den spoileren der er sjuk rå på orginalen jeg da (plymouth superbird?)

Det som er komisk med det er at på den originale Superbirden så ble spoileren så høy kun for at baggasjeluken skulle kunne åpnes uten problemer:

For nearly 30 years the mathematic formula used to determine the exact height of the enormous wing was thought to be a highly guarded Chrysler secret. However, in the 1990s a retired Chrysler project engineer admitted publicly that the height was determined in much simpler fashion: it was designed to provide clearance for the trunklid to open freely.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At de leverer den er en ting.. men det er ikke kjøpeplikt for de som komponerer sin drømmebil og kjøper den ny ;) Smak og behag etc..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glad jeg ikke bor i Russland.Makan til kjøring. Sjekk han 7.30 ut i filmen.

[video=youtube;6C_yVh-OqYw]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke nok turbolag med noen annen plassering...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blir plassert der pga lite plass i motoren og at man ikke trenger IC da rørgatene fungerer nok til kjøling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gunstig å kjøre igjennom en sølepytt med den der da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke så uvanlig på Corvetter og Camaroer, og det gjøres pga at det ikke er plass i motorrommet, pluss at myndighetene ikke ser turboen så lett... Ja, det blir noe mer lag, men so what?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo sikkert greit det, jeg stussa på det åpne luftfiltret jeg : klø :

må da få enormt mye dritt inn i turboen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett bakmontert turbo før men aldri med åpent luftfilter under bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.