#2651 Skrevet Januar 17, 2011 Dette er så feil det kan bli : ( : ( : ( stakkars golf " border="0" alt=""> Det der var jo kjempetøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2652 Skrevet Januar 17, 2011 Det der var jo kjempetøft! Syns det ja : P ikke jeg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2653 Skrevet Januar 17, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2654 Skrevet Januar 17, 2011 Hva i helvete skjedde der? Ga gulvet etter.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2655 Skrevet Januar 17, 2011 CALHOUN, GA— A maintenance truck loaded with two tons of gravel fell through a parking deck while clearing snow from its top level in northwest Georgia. James was not injured and no one else was in the parking deck at the time. Gordon County Administrator Randy Dowling says the county last month received a report saying the deck, which was built in the mid-1980s, was structurally sound, and noted that the beams did not collapse during the incident. Dette skjedde;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2656 Skrevet Januar 17, 2011 En aldri så liten "gjør det feil" honnør til kommunen som synes dette er en godt nok brøytet/oppryddet vintervei. Dette er den kommunale veien i nabolaget her, bildet er tatt fra parkeringsplassen hjemme. Noen som har lyst å komme rundt svingen der på piggfrie dekk, eller gå å hente posten til fots? Eller gå til fots i veien når det kommer en bil på piggfrie dekk rundt svingen? Sånn ser det ut her også, og jeg kommer meg frem med piggfrie Hakka R i 225/50-17, men det hadde nok vært bedre med piggdekk akkurat nå.... Hehe. Stord+brøyting=FEIL! Av og til så virker det som kun E39 blir brøytet. Og jeg har alltid sagt at det brøytes ganske bra i Norge i forhold til f.eks Polen. Huff, hvor mange ganger har jeg brøytet Kårevika med frontfangeren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2657 Skrevet Januar 17, 2011 Startgass-kvantitet fail hmm, den norske motorvarmer funka jo...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2658 Skrevet Januar 18, 2011 hmm, den norske motorvarmer funka jo...hehe Prøvd å få liv i en bensinmotor som har stått i 10 år? Det kan nok være verre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2659 Skrevet Januar 18, 2011 Feil pengebruk. Foliere bilen i rød carbonfiber.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2660 Skrevet Januar 18, 2011 Feil pengebruk. Foliere bilen i rød carbonfiber.... Syntes det egentlig ikke var så ille jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2661 Skrevet Januar 18, 2011 Ikke egentlig feil, men kunne fort blitt veldig feil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2662 Skrevet Januar 18, 2011 Ikke egentlig feil, men kunne fort blitt veldig feil Tror jeg hadde kjøpt en lottokupong etter det der!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2663 Skrevet Januar 18, 2011 Tror jeg hadde kjøpt en lottokupong etter det der!.. Er ikke nødvendig, all hans flaks er oppbrukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2664 Skrevet Januar 18, 2011 Prøvd å få liv i en bensinmotor som har stått i 10 år? Det kan nok være verre... jepp, har det, den hadde faktisk stått siden 92", volvo 142, kom etter noen runder på starteren fant igjen bilen bakerst i låven her i sommer måtte prøves 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2665 Skrevet Januar 18, 2011 Feil pengebruk. Foliere bilen i rød carbonfiber.... Syntes det egentlig ikke var så ille jeg? Ikke jeg heller, skiller seg ut da :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2666 Skrevet Januar 18, 2011 Syntes det egentlig ikke var så ille jeg? x2....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2667 Skrevet Januar 18, 2011 Liiiiitt for mye av det gode... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2668 Skrevet Januar 18, 2011 de der hadde ikke jeg giddi å blankpolert for å si det sånn haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2669 Skrevet Januar 18, 2011 Liiiiitt for mye av det gode... Enig at det er litt for mye av det gode, men syns nå det er rått på sitt vis jeg da! 11x15 ET-64 fram og 13x15 ET-80 bak Edit: Fant dekkdim, 285/40-15 fram og 345/25-15, ikule priser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2670 Skrevet Januar 18, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26366131 Legg merke til de idiotiske søkeordene. Tror han virkelig at en som søker etter RS4 ombestemmer seg og kjøper Yaris??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2671 Skrevet Januar 19, 2011 Liiiiitt for mye av det gode... Får ikke bedre bein til stuebord da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2672 Skrevet Januar 19, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26366131 Legg merke til de idiotiske søkeordene. Tror han virkelig at en som søker etter RS4 ombestemmer seg og kjøper Yaris??? Jeg grøsser av tanken over å kjøre rundt i en slik bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2673 Skrevet Januar 19, 2011 Jeg grøsser av tanken over å kjøre rundt i en slik bil! Been there, done that! Kjørte forøvrig racing utgaven med den store 998ccm motoren! 0-70km/t på 1 år ca: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2674 Skrevet Januar 19, 2011 Jeg har kjørt en slik jeg også, og man skjønner ikke hvor dårlig de går før man kjører en Jeg har faktisk ALDRI kjørt noe annet som går dårligere! Trykker man på gassen, så skjer det faktisk ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2675 Skrevet Januar 19, 2011 Noen herifra? http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Helt-forsvarlig-1234775.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...