Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

var noen biler der som fikk justert forstillinga si gitt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig postet tidligere.

 

audi_rs36_crash_4.jpg

 

Både riktig og feil :P

6528_213501730486_848960486_7455260_4844991_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

Sånn blir det når vi skal være miljøvenlige veit du: rolleyesNå kjører alle feil i den rundkjøringa også da oppå brosteinen i rundkjøringa der man ikke skal kjøre.Så hadde han som brøyta, brøyta riktig og folk hadde tilpassa fart etter vei og føreforhold så hadde det sikkert hjulpet litt det også;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var litt feil at de som står der og filmer, ikke advarer de som kommer kjørende, om at det er veldig glatt der : rolleyes

 

Hva skulle vi ha sett på da? En film om folk som advarer bilister at det er glatt? : smil :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne kufangeren eller "rompe fangeren" vil ikkje eg treffa på. riga style;)

DSC_1433.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å se at de kunne kjøre iallfall :) hehe.. E46en redda seg pent!

...og han var vel også en av de få som så ut til å ha noenlunde kontroll. Inntil folk klarer å behandle en bil på glatta burde de i det minste sko seg med piggdekk!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det enkleste er ofte det beste.. Til og med en Volkswagen..

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Provosert? Skal han stå flere timer i kø med en R1? Det hadda vært galskap spør du meg ;)

 

Så fordi han ikke skal stå i kø, så må han kjøre sånn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Provosert? Skal han stå flere timer i kø med en R1? Det hadda vært galskap spør du meg ;)

 

Finnes da virkelig en mellomting...

Kan jo godt "snike", men å kjøre gris som det der med slik trafikk er helt på trynet!

 

FY faen det var nærme noen ganger, om han kjører sånn hver dag så må det jo gå galt til slutt...

Var det ikke denne fyren som tilslutt tok livet av seg a, på sykkelen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kollega av meg, lastet 1.2 tonn med betongstøp bak i en caddy maxi. Skal sies at det begynte å ule og hyle etter noen få hundre meter. Og han tenkte å kjøre slik fra Horten til Fredrikstad. hahahaha

 

 

049cd.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.