Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Her er en fin tråd fra audizine om en idiot som har problemer med sitt K&N filter. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

K & N air filter scam. Med vekt på scam. Hahaha!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, priceless den tråden der ja xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte bare le litt av det her:

 

"Sportsbil med dyre, blanke felger stjålet"

"Det er en sølvfarget sportsbil, med ganske dyre felger av typen Mono, som skal være lett å kjenne igjen fordi de er så blanke, sier operasjonsleder Geir Eriksen i Romerike politidistrikt til rb.no"

 

Kilde: http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5580934.ece

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det lokale verkstedet gjorde hvertfall noe feil når jeg fikk bilen igjen med den ene felgen slik : bh :

felg.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

WTF??? Fortell gjerne litt mer :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resultat av "Det bare skjedde! Jeg har ikke kjørt i et hull!"

 

Dro dit det skjedde og fant resten av felgen noen meter fra et hull i asfalten. Relativt eggformet med tydelige tegn på at han ikke svingte unna. De ville ikke ta noe ansvar først, men når jeg snakket med daglig leder og hadde med restene av felgen så endret det seg litt. De dekker felgen, men hjelper lite når den er utgått... : rolleyes

 

Edit: Hvis noen har en Zito GTR-felg i 8,5x19 ET45, så er det bare å hyle ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De må jo bare erstatte med tilsvarende felg i tilnærmet lik verdi om den er utgått.. Idiotisk om de har levert det der til deg og latt som ingenting haha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville ha sjekket forstilling og bakfelgen samtidig jeg, skal litt til å knuse en felg så mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en fin tråd fra audizine om en idiot som har problemer med sitt K&N filter. : rock :

 

Hahaha.... :P

Det der kunne vært meg, føler med RS4 eieren som til slutt klarte det,

ja leste de 5 sidene : smil : Epic!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek : Holy Crap!!!

 

Satt og googlet litt på bilder golf 6 og plutselig dukket denne opp, måtte jo inn å titte/lese litt, triste saker :(

 

R I P (ref linken lenger ned her)

 

kami_wolfsburg_hint_899450g.jpg

 

kami-golf-neu-1-dw-899475g-1-20653.jpg

 

kami-golf-neu-2-dw-899476g-1-20656.jpg

 

Og en oversettelse fra hendelsen i den lokale nyhetsavisen:

 

Golf Gtd at wolfsburg torn in two.

 

In an accident at a car factory in Wolfsburg, four young men 18-20 years have been killed. A fifth victim floated on Thursday morning still in danger, as the police said. "The first responders are offered a grim picture," said police spokesman ------ -----. The car was picked up a few hours before the accident from the factory.

 

With the new 170-hp car, in which it is to be a VW Golf GTD, the five teenagers from Wolfsburg then raced through their home town. According to the police spokesperson the car arrived it left the road and touched a traffic island, flung against a tree and was torn in a second tree in two. The car was in the city, in any case with more than 100 kilometers per hour have been on the road, said the spokesman.

 

"All five occupants were not belted and were thrown onto the roadway," ----- said. One of the young men had been killed instantly and three others had died in the hospital Wolfsburg and the surrounding hospitals. Among the deceased are also the 19-year-old driver of the car. The fifth also 19-year-old victim was with life-threatening injuries in a hospital in Hanover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=-T4G38MSZRo

 

Hvem føler seg skyldig? :P

 

Siden rammevanger osv er røde , så må jo dette være den tidligere røde Competition som Erik Dahl fra trondheim bygde opp? :)

Den ble vel godkjent med S2 motor og div :)

 

Den ble iallefall lakkert hvit etter han solgte den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden rammevanger osv er røde , så må jo dette være den tidligere røde Competition som Erik Dahl fra trondheim bygde opp? :)

Den ble vel godkjent med S2 motor og div :)

 

Den ble iallefall lakkert hvit etter han solgte den :)

 

Fullt mulig, jeg aner ikke hvem det er eller hvor bilen kommer fra. Så ut som den kunne vært pen før den smalt, så feil er det helt klart spør du meg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"All five occupants were not belted (...)"

Uten sikkerhetsbelte? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å si noe stygt, men tviler på at belter der hadde reddet dem.

Men husker meg selv da jeg var 18-20 år, var ikke flink med beltebruk jeg heller, men den tanken kommer når man blir litt eldre i hodet, og kanskje setter litt mer pris på livet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å si noe stygt, men tviler på at belter der hadde reddet dem.

Jeg sa ikke at det hadde reddet de. Jeg bare skjønner ikke helt hva de har tenkt med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Holy f.. Hvordan gikk det med han karen mon tro : o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.