#3451 Skrevet Juni 28, 2011 Første er tatt mellom Gran og Roa. Andre er trailer velt på Jevnaker, sjåfør var klemt fast i en del timer, men gikk heldigvis bra. Siste er tatt mellom Jevnaker og Hønefoss, våt asfalt, ungdom, "ny" Bmw for et par timer siden = tøffe seg med bakhjulstrekk for dama i passasjer setet. Stoppa og dro han opp med Transportern, hoppa baki kassa og tok bilde ut ruta da han ikkje var veldig happy for fotograf innstinktene mine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3452 Skrevet Juni 28, 2011 Første er en bil som kom på ei slette på Meheia, må ha fått illebefinnende eller sovna da ho tydeligvis dreit i den svingen og kjørte rett fram. Såg denne fine saken på veg av Kiel ferja i Tyskland, Gold med single frame og Audi merke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3453 Skrevet Juni 28, 2011 Var å surfa litt på ebay komm over en S8 til salgs, off 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3454 Skrevet Juni 28, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3455 Skrevet Juni 28, 2011 Laksetrapp........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3456 Skrevet Juni 28, 2011 Viking måtte vinsje seg selv 2-300m igjennom snoen for og komme fram HAHAHAHA!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3457 Skrevet Juni 30, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3458 Skrevet Juni 30, 2011 Huff a meg.... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29349568&UX_EL_c=car_used_browse1&counterId=6&adId=29349568 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3459 Skrevet Juni 30, 2011 flere ting jeg har irritert meg over iløpet av sommern... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3460 Skrevet Juli 1, 2011 Så denne her om dagen. Ikke alle som liker store hjul tydeligvis Knipset bilde av denne mens jeg satt på toget i Tyskland. Vet ikke helt om det faktisk er feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3461 Skrevet Juli 2, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3462 Skrevet Juli 2, 2011 Synes dem gjorde det helt feil begge to her jeg.. Bilen som la seg ut til slutt skulle selvsagt ha sett i dødvinkel og speil, men den bakerste bilen bremser ikke i det hele tatt selv etter den har tuta , men holder farten helt til de havner i grøfta.. Normalt burde den bakerste trykka på bremsen. Jeg mistenker at den bakerste "holdt på retten sin" fordi den vissta at bilen foran uansett ville få skyld = DU GJØR DET HELT FEIL ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3463 Skrevet Juli 2, 2011 Men begge kan i grunn være glad for at den grøfta var der, ellers så er det potensiale for at begge hatt hilsa på et av trea.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3464 Skrevet Juli 2, 2011 men viss dere ser godt etter heilt i begynnelsen så er bilen i det andre feltet og legger seg inn att så svinge ut igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3465 Skrevet Juli 3, 2011 At det er mulig og ødelgge en Audi 80 på denne måten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3466 Skrevet Juli 3, 2011 At det er mulig og ødelgge en Audi 80 på denne måten Du må jo se at det er RS2-look 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3467 Skrevet Juli 3, 2011 (endret) 7-punkts sving! Forøvrig hadde han her gode reflekser med unntak av avstanden til kjøretøyet foran. Her må vel det ha vært noe fart innvolvert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3468 Skrevet Juli 4, 2011 S8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3469 Skrevet Juli 4, 2011 hadde glatt kjørt en S8 selv om den var rosa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3470 Skrevet Juli 4, 2011 hadde glatt kjørt en S8 selv om den var rosa He he forstår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3471 Skrevet Juli 4, 2011 He he forstår Nå må du ikke få skitne tanker om meg Jeg kjører i RETT fil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3472 Skrevet Juli 4, 2011 Tshawe Baqwa (Madcon) besøker McD på Furuseth... http://www.dagbladet.no/2011/07/04/nyheter/bilbrann/innenriks/ulykke/17188820/ Også feil: Dagbladet som kaller bilen for en Diablo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3473 Skrevet Juli 4, 2011 Lurer seriøst på hva som har skjedd der? på vg-nett var det bilde av en utrbrent lambo:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3474 Skrevet Juli 4, 2011 pleier ikke lamboer,R8 og no anna superbilgreier å spontant antenne da?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3475 Skrevet Juli 5, 2011 Tenkte å bygge en sleeper å drifte med....kor e skal begynne...Rotteopel fra 68 kanskje?" border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...