Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Da starter vi opp en ny tråd da :D

 

Og husk. Vi er et forum med mange medlemmer, og smaken er som baken, delt med litt av hvert i midten.

 

Vi har alle forskjellig smak, men mobbing og uthenging blir for dumt og slettes.

 

Alle enige?

 

Da er det bare å poste i vei med alt mulig rart av bilder på kårny biler.

 

Vi prøver også å få med et bilde i hvert innlegg, så det forblir en bildetråd og ikke bare en skravletråd?

 

Thomas

 

 

 

 

EDIT: Det skal IKKE forekomme synlige norske registreringsnumre på bilder i denne tråden!

Aadne

 

 

Så hvor er bildene? Er folk for late til og få lagt inn et bilde med sladd i stedet for en link?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er så feil som de nesten kan bli spør du meg..

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=30841174

er vell bare og tilføye en til

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=30410384

Jeg er enig,

Men hvis man tenker tilbake var jo dette siste skrik for 8 - 10 år siden.

Spesielt den gule minner meg om mye du kunne beskue på VW-treff den gang. Litt mer gjennomført riktignok, men dog.

 

Så dette er vel hva man nå kan begynne å kalle retrorides? :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at linker til Finn.no må være ok, de har jo med vitende vilje lagt ut sin egen bil på nettet med skiltnr!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har jo skjulte hemmeligheter! Ikke rart den er kostbar :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at linker til Finn.no må være ok, de har jo med vitende vilje lagt ut sin egen bil på nettet med skiltnr!

 

Forsåvidt et poeng. Men tenk så kjedelig tråden blir å bla i, med hauger av defekte linker og ingen bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan noen fortelle meg hva som er så spesielt med denne bilen? det MÅ være verdens dårligste salgs annose EVER!!!! :D

 

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results;AdItemId=1377682;xBrand_Multiple=1100044;xChassisType_Multiple=1003006;xModel_Multiple=1235025

 

rå til bil til x antall tusen har man. Men ta skikkelige bilder evt betale noen for det er noe her. er vel 10 bilder kun av fronten i forskjellige vinkler og grader av uklarhet i bildene. Samt såklart de klassiske nyvaska og fullt av vann bildene. Hva med interiør bilder? :P Nei sånne folk skal få slite med å selge bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk et par på mail.. Med forebehold om at noen kanskje har vært oppe her før :)

ATT00022.jpg

ATT00037.jpg

ATT00043.jpg

ATT00052.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk i min postkasse i dag litt reklame fra en lokal bilvaske/shine aktør.

Jeg ville nok luka bort dette bildet en eller annen gang i brainstormingprosessen... Frister ikke akkurat å levere noen bil der : eek :

bilde1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører nesten hjemme i Håndtverker-tråden også det bildet der Odd, kost til å skrubbe bilen blir for dumt når en leverer den til såkalte profesjonelle : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om jeg skal gråte eller le her.. :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Herlig: ja :. Dette er nesten som en kar vi havna bak på vei ti Bug Run i 2005 eller 2006 (i alle fall før det ble Webere på PL-Golfen min). Han kjørte riktignok "bare" singel bil, men hadde til gjengjeld stabla biler i vifteform oppå bilen i bunnen: smil :. Rolf, Tom-Rune og RA bør ha bilder av denne ekvipasjon, om de leiter godt nok:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der va der mange dødsulykker i en film!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig: ja :. Dette er nesten som en kar vi havna bak på vei ti Bug Run i 2005 eller 2006 (i alle fall før det ble Webere på PL-Golfen min). Han kjørte riktignok "bare" singel bil, men hadde til gjengjeld stabla biler i vifteform oppå bilen i bunnen: smil :. Rolf, Tom-Rune og RA bør ha bilder av denne ekvipasjon, om de leiter godt nok:).

 

 

 

hehe kan i glemme han helt nei.

biløen gikk på skakke i flere km.

 

040806_091.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger vi virkelig en diskusjon på hver bidige side i denne tråden om hva som er greit å poste og ikke?

Jeg syntes det IKKE er greit at norske linker blir lagt til her, selv om DU syntes det er feil...

Er ganske mange medlemmer i denne klubben....

 

Post er slettet, slapp av :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Noen som ser hva som er feil? :)

 

Fint med ford spoiler på eijn AUDI! eller ikke!:bs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.