Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

PS202006.jpg

15709___Pro_Street_Volkswagen_Passat_2.j

:shf:

 

Så den på forumet her inne i går, og jeg hadde ubeskrivelig lyst til å kommentere det, men trodde det ble feil.. den ser helt grusom ut!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må også huske på at Jetta Mk3 VR6 koster en slikk og ingenting i statene, og blir behandlet deretter... Som en Vento 1.8 her i landet. "Ingen" som bryr seg om en utbrent gammel VW...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den på forumet her inne i går, og jeg hadde ubeskrivelig lyst til å kommentere det, men trodde det ble feil.. den ser helt grusom ut!!

 

Haha, jeg tenkte AKKURAT det samme :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Ligger på autodb, av en nette sum av 22 000 :P

 

Ikke akkurat noe nytt, her er en tilsvarende felg fra det glade 80-tallet. Denne heter Exip Mega

 

44367128.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rs_Zum_Avant_02.jpg

 

3584268599_10be4f793a_o.jpg

 

Hovedlyktene og blinklysa på den siste er gjort slik for at den skal bli godkjent i USA, men riktig er det ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man så må man :) Har amerikaneren som har sin godkjente RS2 på veien der borte koser seg sikkert uansett :)

 

Men dette derimot, kan vel de fleste enes om at er å gjøre det feil! Sikkert nice å kjøre denne Lupoen:

IMG_1382.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man så må man :) Har amerikaneren som har sin godkjente RS2 på veien der borte koser seg sikkert uansett :)

 

Men dette derimot, kan vel de fleste enes om at er å gjøre det feil! Sikkert nice å kjøre denne Lupoen:

IMG_1382.jpg

 

Morsomt ratt i allefall... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå spør jeg sikkert dumt, men hva er feil? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troooor det er Battery-boksen som av en eller annen grunn er i motorrommet. Og er det ikke den, så veit jeg neimen ikke selv heller: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

intercooler på tvers? Men det ser jo ut som de har tatt høyde for lufttilførsel uansett da..

 

 

EDIT, ved litt snoking så fant jeg kilden..

 

Og det som er feil er annonseteksten :D Men en god latter var den god for :D :D

 

,valset kjul buer.damp ventil og kn filter.det er det fineste 320 coupe med turbu og så masse utstyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser også ut for meg som om K&N filteret er åpnet i enden, slik at de like godt kunne fjernet det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, er nok bare Ic'en som er montert litt feil?

Kan ikke forstå den har noen effekt som den står!

 

På Golf 2 TD m/IC sto den også på skrå under panseret... Ikke noe værre enn på denne BMWen. Ser jo at de har laget luftføring fra fronten for å supplere IC med luft, så det har nok noe virkning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt og på GOlf G60 med aircondition så ligger den jo på samme plass som på GTD :P

laaaaangt i fra det mest optimale, for å si det sånn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper en mindre ic i fangeren hadde gjort større nytte. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting som ikke er overkill----> SENK

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen tvil om at han har lagt mye arbeid i bilen, men jeg synes resultatet kunne blitt noe annet enn dette..

Jeg likte ikke fronten, engangsgrillen i fronten og felgene som sto på, det blir bare... overkill

 

http://www.klikk.no/motor/bil/article707988.ece

 

 

Lurer på hvilken del på bilen som er fra RS4 gitt : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.