Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

de andre videoene hans er underholdende og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser din forbikjøring, viser min :)

 

 

 

slenger med fyllekjøring : haha :

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I forhold til de siste par forbikjøringene der, så synes jeg lista var lagt bra lavt. Særlig ille så det i hver fall ikke ut.

 

Faktisk så synes jeg det er litt spesielt å klage på det der, når man selv sitter og fikler med et kamera under kjøring og på toppen av det hele dokumenterer at man selv holder 104 km/t i en 80-sone - 5 sek. etter at man gikk ut av en 60-sone... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I forhold til de siste par forbikjøringene der, så synes jeg lista var lagt bra lavt. Særlig ille så det i hver fall ikke ut.

 

Faktisk så synes jeg det er litt spesielt å klage på det der, når man selv sitter og fikler med et kamera under kjøring og på toppen av det hele dokumenterer at man selv holder 104 km/t i en 80-sone - 5 sek. etter at man gikk ut av en 60-sone... : rolleyes

 

Fruen som satt i baksetet som filmet:p de forbikjøringene han tok der var ikke de værste. Men de andre fikk jeg ikke på kamera. Var sikker på at han skulle kjøre i grøfta flere ganger : klø : han tok litt store sjanser uansett syns jeg. Forbikjøring før bakketopp og i en sving prøver jeg og holde meg unna ihvertfall : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de andre videoene hans er underholdende og...

 

Må jo være redigering og valg av musikk som må være feil her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyren må jo være tilbakestående? Sett noen av de andre han har lastet opp og han må jo ha det som så kjent heter. (mangler 5 øre på krona).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva dere mener, men det er jo ikke "farlige" forbikjøringer i den forstand at han kunne ha krasjet, hvertfall slik jeg ser det.. De er helt klart idiotiske, kunne jo ventet til det hadde blitt litt mer oversiktelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den i Sveio er vel heller dokumentering på at folk blir irriterte når tullinger holder 60 i 80-sone over lenger tid, og til slutt da kjører forbi. Har kjørt der mange ganger selv, og det er bedre oversikt enn videoen viser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den i Sveio er vel heller dokumentering på at folk blir irriterte når tullinger holder 60 i 80-sone over lenger tid, og til slutt da kjører forbi. Har kjørt der mange ganger selv, og det er bedre oversikt enn videoen viser.

 

Oversikten blir som regel bedre når man konsentrerer seg om kjøre i stedet for å fokusere på de som ligger for nærme bak, eller de som kommer fordi deg... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fruen som satt i baksetet som filmet:p de forbikjøringene han tok der var ikke de værste. Men de andre fikk jeg ikke på kamera. Var sikker på at han skulle kjøre i grøfta flere ganger : klø : han tok litt store sjanser uansett syns jeg. Forbikjøring før bakketopp og i en sving prøver jeg og holde meg unna ihvertfall : rolleyes

 

Husk at han satt en del høyere enn deg da, og at han dermed hadde mye bedre oversikt over toppen enn deg. Han var også lenger framme, og kunne derfor se ting du ikke kunne se. Det var ikke akkurat noen stor kneik der heller og veien var i tillegg merket med at det var en strekning godt egnet for forbikjøring. Det var veldig god margin der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonsen med flere bilder

 

Mulig det er gjennomført i noens øyne, men allikevel så veldig veldig feil i mine øyne.

 

Ligger jo tross alt flere tusen bare i Torshov-bokstaver i den bilen da.: haha :

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

$%28KGrHqEOKnQE5BCqbG2zBOd0YvR-+%21%7E%7

 

En hittil ukjent utgave av golf 3? Gjett hva denne er bygd på, link

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

$%28KGrHqEOKnQE5BCqbG2zBOd0YvR-+%21%7E%7

 

En hittil ukjent utgave av golf 3? Gjett hva denne er bygd på, link

 

Vinterbil: rock :

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fete felger! Har vurdert disse på Golfen min, men ble for spesielt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hva som var så spennende at han ikke så lastebilen stoppe.. : klø :

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje bremsene på Ladaen sluttet å virke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

srd4T.jpg

 

Ikke så greit det her med pluss og minus og sånt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke helt den der..begynte plutselig hele lengden på startkablene å brennne, slik de ikke fikk reddet en bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.