#4251 Skrevet Februar 18, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4252 Skrevet Februar 18, 2012 (endret) http://www.nettavisen.no/motor/article3315894.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4253 Skrevet Februar 19, 2012 Hahaha, dette er det sykeste interiøret jeg noensinne har sett! Det som gjør det uutholdelig er det faktum at de som har fattet denne fargekomboen virkelig har ment at den er pen og at den funker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4254 Skrevet Februar 19, 2012 Mercedes har laget mye smakløst interiør, dessverre:p Men må sies at Audi fra sein 90- og tidlig 00-tall også har mye som er direkte motbydelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4255 Skrevet Februar 19, 2012 Lokalavisa på Notodden lister alle 5(!?) generasjonene Golf. Ble ikke Mk4 laga fra 98` og oppover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4256 Skrevet Februar 19, 2012 Ble ikke Mk4 laga fra 98` og oppover? Neida, kom nok i 97 også ____________________ Om så motorene er rett så har jeg aldri skjønt poenget med detta her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4257 Skrevet Februar 19, 2012 De eneste som ikke flytter fra sånne gjørmehøl er vel innavla bondetamper da.. Eller noe sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4258 Skrevet Februar 19, 2012 Om så motorene er rett så har jeg aldri skjønt poenget med detta her... Nå vet jeg ikke om du mente spørsmålet seriøst eller ikke. Men poenget her er som i stort sett all annen motorsport. Å vinne. I islansk off road er det om å gjøre å komme opp div sandtak. I hillklimb er det om å gjøre å komme høyest opp i bakken. I racing er det om å gjøre å komme fortest rundt en bane. I traktorpull er det om å gjøre å komme lengst som er akuratt det samme som her. Hele poenget er å komme lengst før du står fast enkelt og greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4259 Skrevet Februar 19, 2012 Någet sært 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4260 Skrevet Februar 21, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4261 Skrevet Februar 21, 2012 de hadde en del andre filmer også ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4262 Skrevet Februar 21, 2012 Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4263 Skrevet Februar 22, 2012 Noen som klarer å løse denne lille nøtten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4264 Skrevet Februar 22, 2012 Noen som klarer å løse denne lille nøtten? Litt usikker på hva du sikter til. Men jeg mener firehjulsdrift kun i lav hastighet er feil Som den bilen der har ut fra hva jeg har forstått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4265 Skrevet Februar 22, 2012 Noen som klarer å løse denne lille nøtten? Offroad-versjon av 508? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4266 Skrevet Februar 22, 2012 Noen som klarer å løse denne lille nøtten? Vår alles Hanne....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4267 Skrevet Februar 22, 2012 Var kanskje litt diffus:p Bilen er en Pug, og det er feil nok i seg selv, men er mer personen som står ved den jeg tenkte på Edit: Joakim sa det: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4268 Skrevet Februar 22, 2012 Hahaha, dette er det sykeste interiøret jeg noensinne har sett! Det som gjør det uutholdelig er det faktum at de som har fattet denne fargekomboen virkelig har ment at den er pen og at den funker. Søk på Porche Nephrite Green interior du, så skal du få se "smakfulle" interiør! Her har du et par eksempler: Og det er ikke noe custom custom nei, dette er/var en standardfarge som tilvalg på Porsche.. Bluuergh!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4269 Skrevet Februar 22, 2012 Dette vil vi helst ikke se... http://mobil.bt.no/nyheter/trafikk/Se-den-livsfarlige-forbikjoringen-2659205.html#.T0Vh64jCtqU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4270 Skrevet Februar 22, 2012 Dette vil vi helst ikke se... http://mobil.bt.no/nyheter/trafikk/Se-den-livsfarlige-forbikjoringen-2659205.html#.T0Vh64jCtqU linken din funker ikke på hidden da den er for mobiler. Her er riktig link: http://www.bt.no/nyheter/trafikk/Se-den-livsfarlige-forbikjoringen-2659205.html#.T0Vlb_WOvM2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4271 Skrevet Februar 22, 2012 Vår alles Hanne....... Hvem Hanne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4272 Skrevet Februar 22, 2012 Hanne Hatrem, ikke akkurat det som kan klassifiseres som en god journalist, som tilfeldigvis skriver om bil for VG. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4273 Skrevet Februar 22, 2012 Hanne Hattrem:) Edit: Slått på målstreken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4274 Skrevet Februar 22, 2012 Hvem Hanne? http://www.vg.no/profil/?u=778 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4275 Skrevet Februar 22, 2012 Har hørt om Hattrem mange ganger ja, men vet ikke hvordan hu ser ut (før nå). Hun pleide å skrive for Motor, det sier jo alt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...