#4276 Skrevet Februar 23, 2012 Hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4277 Skrevet Februar 23, 2012 Rota til alt vondt? Sorry, måtte bare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4278 Skrevet Februar 23, 2012 Ja, tydeligvis:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4279 Skrevet Februar 25, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4280 Skrevet Februar 26, 2012 Mye bra custom-arbeide her: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4281 Skrevet Februar 26, 2012 Montro om støtdemperene har rett vinkel osv Og hvor dårlige kjøreegenskaper den har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4282 Skrevet Februar 26, 2012 Ikke noe som er rett (dobbelbetydning:p) der:D Mer custom: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4283 Skrevet Februar 26, 2012 Dette ser ut til å ordne seg greit etterhvert om Darwin var inne på noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4284 Skrevet Februar 26, 2012 Siste for i dag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4285 Skrevet Februar 26, 2012 Er det noe feil med den der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4286 Skrevet Februar 26, 2012 Genial plassering av baklysa. Det ser ut til at man ikke behøver å bekymre seg for å bli påkjørt bakfra av flytrafikken i denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4287 Skrevet Februar 26, 2012 http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/Bilforer-gjemte-seg-i-et-kott-2934926.html#.T0nyJ-WonFQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4288 Skrevet Februar 26, 2012 Sykeste kollisjonen: Ser ut som hele bilen går i oppløsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4289 Skrevet Februar 26, 2012 Den va drøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4290 Skrevet Februar 26, 2012 Fytti helvete.. Den der var bare syk.. Tror det faktisk er den verste bilkræsjen jeg har sett på film... Hvertfall gir klippet inntrykket av at van'en går helt i oppløsning.. Insane dødsulykke antagelig.. Glad jeg ikke jobbet i sykepersonellet som skal rydde opp det der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4291 Skrevet Februar 26, 2012 Glad jeg ikke jobbet i sykepersonellet som skal rydde opp det der! Glad jeg ikke kikka på den filmen der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4292 Skrevet Februar 26, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4293 Skrevet Februar 27, 2012 1 personbil og 4 handikap plasser, tatt i norge: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4294 Skrevet Februar 27, 2012 syntes hvertfall at dette var feil behandling av en audi..men viser at quattroen fungerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4295 Skrevet Februar 29, 2012 Jeg måtte ha starthjelp på Lupoen her om dagen, da batteriet var rimelig slitent og likte ikke kuldegradene som var. Det eneste jeg fant i garasjen var noen heller stusselige startkabler som min søster hadde kjøpt engang. Uansett, koblet disse mellom Lupoen og Voyageren. Men fikk ikke start uansett, selv ikke med Voyageren igang, verken umiddelbart eller selv etter 5 minutter med strømoverføring. Ga opp hele opplegget, gikk inn og hentet batteriladeren og satte den på en times tid, da startet den lett som bare det. Men etter litt inspeksjon av startkablene var det pokker ikke rart at bilen ikke fikk nok strøm overført!! Har noen her inne noengang sett noe værre enn dette?? Jeg hadde ikke vært komfortabel med så lite tverrsnitt selv til diskantene i bilstereoen! Disse er kjøpt i Norge btw... Q-tipsen er for størrelsesammenligning. Lurer på hvor mange ampere før disse koker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4296 Skrevet Februar 29, 2012 er jo ikke mantla a engang ? eller har de lagdt den dobbelt rundt isolasjonen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4297 Skrevet Februar 29, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33466176 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4298 Skrevet Februar 29, 2012 Vært til salgs noen ganger den der.. Topic: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4299 Skrevet Februar 29, 2012 Vært til salgs noen ganger den der..Topic: Hahaha! MinivanSportbackCoupeAlien! Ser ut som at produksjonslinjen ikke er helt i synk med arbeiderne! Utmerket bil for å ta stoppies med iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4300 Skrevet Februar 29, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33466176 Proffbygget demobil fra Blaupunkt USA... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...