Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Proffbygget demobil fra Blaupunkt USA...

Motoren så da snask ut. Og må vel være grei sum for all stereoen? Har sikkert kosta myyye mer enn prisen.

Norsken i annonsen derimot så helt google ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 mann for å få bilen ut av garasjen...

5724310195_f9e8c3bf08_b.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke mye med biler men dette ble VIP costom lagt (januar 2012)for min X kjæreste som likte katter. Hu nye liker hunder. Så dokker forstår min dilema hvorfor dette måtte selges.

Hater når det der skjer: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukt bra med penger på det der ja, hvorfor ikke bare kjøpe en bil som er fin i utgangspuktet heller en å mekke til slikt? da konne han kansje fått solgt den også... men for all del, kan ver noen som liker katter som vil kjøpe:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet til justerbart senkesett på Superben . Fant disse på fjærene: eek : Noen som har glemt noe under klargjøringa eller ?: smil :

04032012008.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne Mærsa har gått her i Arendal siden den var ny. For mange mange år siden ble den opplakkert, naturligvis for å etterligne McLaren F1-fargene, som også ble brukt på en spesialutgave av A-klasse som hadde to motorer.

Maskeringstape er for pingler! Sprayboks på frihånd er mer enn bra nok!

(beklager at jeg bare har mobil-bilder)

DSC00364 [1024x768].jpg

DSC00366 [1024x768].jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, Honda Veyron ? :P

Første jeg også tenkte på, nå liker ikke jeg Veyron noe serlig, men dette ser jo helt jævlig ut.

Hva er galt med å ha fram og bakfelger i samme farge egentlig? må nesten ut å lakke 2 av mine også nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må faktisk si at jeg liker Cygnet.

Smart måte av Aston Martin å få ned gjennomsnitts utslippene på bilene sine, ellers hadde de ikke fått lov å lage flere heftige V12 biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.