#4351 Skrevet Mars 10, 2012 spotta en bil på parkeringsplassen i Askim utafor Askim Torget... En oransj Audt TT... Greit nok det. MEN.... Var f meg merket med TDI!!!!!! HELT FEIL!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4352 Skrevet Mars 11, 2012 Erling fra Aukra gjør feil han også: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33677531 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4353 Skrevet Mars 11, 2012 Har sett den før, og ville forsåvidt ikke se den igjen:o Helt utrolig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4354 Skrevet Mars 11, 2012 Hehe. Naboen min ser jeg på bildene. Men bilen har jeg ikke sett. Plastisk fantastisk om noen har lyst på den så er det bare og si ifra så kan jeg stikke over hekken og beskue dette byggverket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4355 Skrevet Mars 11, 2012 Chrysler TT..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4356 Skrevet Mars 11, 2012 Chrysler TT..? Hahah, hva skjer med at fol kjøper en bil de egentlig ikke vil ha for å så style de for at de skal se ut som en annen? Passaten min er og blir passat samme hvor mye honda-plastikk jeg hiver på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4357 Skrevet Mars 12, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4358 Skrevet Mars 12, 2012 Er jo så å si standardutstyr med det stylingkittet på kalibra. stussa litt på anlegget da, ikke mindre enn 6 sub-elementer baki der, og 1. forsterker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4359 Skrevet Mars 12, 2012 http://jalopnik.com/5888828/watch-juan-pablo-montoyas-fiery-crash-into-a-jet-engine-dryer-truck-at-the-daytona-500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4360 Skrevet Mars 12, 2012 Er jo så å si standardutstyr med det stylingkittet på kalibra. stussa litt på anlegget da, ikke mindre enn 6 sub-elementer baki der, og 1. forsterker... stusset også på de 6 elementene.. lurer på hvor all kraften kommer i fra.... Calibra er jo ikkje de styggeste bilene som ble produsert, men fy faen mye av styling-kittene til disse er bra fæle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4361 Skrevet Mars 12, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4362 Skrevet Mars 12, 2012 Her ser det ut til at de har et helt treff der det handler om å harve rundt på et jorde også : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4363 Skrevet Mars 12, 2012 Ca 1:05 ut i filmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4364 Skrevet Mars 12, 2012 (endret) Ehhh...!!!??? Hello Kitty Caravelle! Da har jeg sett det også (og håper aldri jeg ser det igjen...) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33519519 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4365 Skrevet Mars 12, 2012 SKRIV HVA SOM ER PÅ LINKENE OM DU IKKE GIDDER Å LIME INN KODEN...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4366 Skrevet Mars 13, 2012 Såkalt ''fisketurbo'' Og her har vi en svenske som har funnet en finfin plasering av tilhengerkontakten:bs:. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4367 Skrevet Mars 13, 2012 Hvorfor er gangveien stengt mon tro...? Joda... Fordi hele stien er bare 200 meter lang.... Bilde tatt i Sandefjord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4368 Skrevet Mars 13, 2012 Hvorfor er gangveien stengt mon tro...? Joda... Fordi hele stien er bare 200 meter lang.... Bilde tatt i Sandefjord Bare å finne frem kofferttralla og forberede seg på en tur til Hogwarts 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4369 Skrevet Mars 13, 2012 Bare å finne frem kofferttralla og forberede seg på en tur til Hogwarts 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4370 Skrevet Mars 13, 2012 Hvorfor er gangveien stengt mon tro...? Joda... Fordi hele stien er bare 200 meter lang.... Bilde tatt i Sandefjord Kleppa som har vært på ferde igjen tenker jeg... Ser for meg en jogger som ikke er kjent i området og dypt oppslukt i jogginga sin + Ipod = ikkje braaaa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4371 Skrevet Mars 13, 2012 Dette syns jeg er feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4372 Skrevet Mars 14, 2012 Beklager dårlig iphone kamera. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4373 Skrevet Mars 14, 2012 Desto mer skånsomt for sjelene våres det Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4374 Skrevet Mars 14, 2012 De Ed Hardy greiene får du kjøpt på Jula. De har "alt mulig" av solbeskyttere, setetrekk, belteputer, nakkeputer, "wunderbaum" etc der. Du kan også få de i "Simpsons". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4375 Skrevet Mars 15, 2012 Skal vi bruke denne tråden til å rakke ned på folks klesstil og valg av tilbehør på den j.... burger/pølsemenyen sin og nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...