#4401 Skrevet Mars 9, 2012 "Know when to fold'em?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4402 Skrevet Mars 9, 2012 Usikker på om dette er riktig eller feil. Rare greier er det iallefall: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4403 Skrevet Mars 9, 2012 http://www.garaget.org/?car=101912 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4404 Skrevet Mars 9, 2012 Plastic fantastic! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4405 Skrevet Mars 10, 2012 Hvordan gjør en stygg bil (Yaris) ufattelig enda mye styggere: Hva i huleste helvete... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4406 Skrevet Mars 10, 2012 Plastic fantastic! nye rs3 er sånn orginal, men er enig, den kunne ha vert betre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4407 Skrevet Mars 10, 2012 nye rs3 er sånn orginal, men er enig, den kunne ha vert betre I grove trekk, men disse lysegrå pølsene i fangeren er mye tynnere på RS3 enn på denne så blir noe nedtonet... Så er RS bredere i trynet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4408 Skrevet Mars 10, 2012 nye rs3 er sånn orginal, men er enig, den kunne ha vert betre Nei, den er ikke helt sånn.. Litt mer moderat originalt heldigvis Forøvrig er lyktene på den bilen der uoriginale LED-lykter og den har 04-skilter, jeg tipper dette bare er en opphora, tidlig A3 Sportback.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4409 Skrevet Mars 10, 2012 Plastic fantastic! http://i166.photobucket.com/albums/u92/jayhanson/IMG_1325-1.jpg[/img Haha! Kufanger jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4410 Skrevet Mars 10, 2012 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4411 Skrevet Mars 10, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4412 Skrevet Mars 10, 2012 I grove trekk, men disse lysegrå pølsene i fangeren er mye tynnere på RS3 enn på denne så blir noe nedtonet... Så er RS bredere i trynet. greit greit, ser det no eg tok feil:o:o googla rs3 og såg bare kjapt på bildet. burde sjekka betre:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4413 Skrevet Mars 10, 2012 spotta en bil på parkeringsplassen i Askim utafor Askim Torget... En oransj Audt TT... Greit nok det. MEN.... Var f meg merket med TDI!!!!!! HELT FEIL!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4414 Skrevet Mars 11, 2012 Erling fra Aukra gjør feil han også: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33677531 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4415 Skrevet Mars 11, 2012 Har sett den før, og ville forsåvidt ikke se den igjen:o Helt utrolig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4416 Skrevet Mars 11, 2012 Hehe. Naboen min ser jeg på bildene. Men bilen har jeg ikke sett. Plastisk fantastisk om noen har lyst på den så er det bare og si ifra så kan jeg stikke over hekken og beskue dette byggverket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4417 Skrevet Mars 11, 2012 Chrysler TT..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4418 Skrevet Mars 11, 2012 Chrysler TT..? Hahah, hva skjer med at fol kjøper en bil de egentlig ikke vil ha for å så style de for at de skal se ut som en annen? Passaten min er og blir passat samme hvor mye honda-plastikk jeg hiver på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4419 Skrevet Mars 12, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4420 Skrevet Mars 12, 2012 Er jo så å si standardutstyr med det stylingkittet på kalibra. stussa litt på anlegget da, ikke mindre enn 6 sub-elementer baki der, og 1. forsterker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4421 Skrevet Mars 12, 2012 http://jalopnik.com/5888828/watch-juan-pablo-montoyas-fiery-crash-into-a-jet-engine-dryer-truck-at-the-daytona-500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4422 Skrevet Mars 12, 2012 Er jo så å si standardutstyr med det stylingkittet på kalibra. stussa litt på anlegget da, ikke mindre enn 6 sub-elementer baki der, og 1. forsterker... stusset også på de 6 elementene.. lurer på hvor all kraften kommer i fra.... Calibra er jo ikkje de styggeste bilene som ble produsert, men fy faen mye av styling-kittene til disse er bra fæle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4423 Skrevet Mars 12, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4424 Skrevet Mars 12, 2012 Her ser det ut til at de har et helt treff der det handler om å harve rundt på et jorde også : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4425 Skrevet Mars 12, 2012 Ca 1:05 ut i filmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...