#4551 Skrevet April 5, 2012 Jeg skal ikke komme her og si damer er værst i trafikken, men akkurat hun her... hun var litt "over the edge" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4552 Skrevet April 5, 2012 Jeg skal ikke komme her og si damer er værst i trafikken, men akkurat hun her... hun var litt "over the edge" Kan vel si det slik at hun "gikk" over streken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4553 Skrevet April 5, 2012 ÆSJ!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4554 Skrevet April 5, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4555 Skrevet April 7, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4556 Skrevet April 8, 2012 Så feil som det kan få blitt, på en i utgangspunktet så riktig bil... Og spesielt annonseoverskriften "100% riktig bil". http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33632887 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4557 Skrevet April 8, 2012 Moralsk riktig å putte denne i feil-tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4558 Skrevet April 8, 2012 Så feil som det kan få blitt, på en i utgangspunktet så riktig bil...Og spesielt annonseoverskriften "100% riktig bil". http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33632887 Finner ingen feil jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4559 Skrevet April 8, 2012 Finner ingen feil jeg? Felgene... altfor store på den bilen. Den står jo på stylter. Helt feil på en bil av et slikt kaliber spør du meg... det blir for dumt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4560 Skrevet April 8, 2012 Kunne kanskje hatt en tommer mindre, men ikke så feil at den fortjener en plass her men uansett, delte meninger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4561 Skrevet April 8, 2012 Kunne kanskje hatt en tommer mindre, men ikke så feil at den fortjener en plass her men uansett, delte meninger! De har jo dratt felgene av en Kusju og satt dem på en ærressfire. De er nok tungt inspirert av amerikanske "moter"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4562 Skrevet April 8, 2012 Finner ingen feil jeg? Jeg fant en: Quoting av bilder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4563 Skrevet April 8, 2012 Da har jeg vært på nettby-jakt en gang til jeg! Denne gangen fant jeg dette mesterverket: haha gamle frontfangeren min er så glad jeg kvitta meg med den driiiiten der as: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4564 Skrevet April 9, 2012 Nyydelig veteran bil til 450 000kr, og biltema batteri... http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=33264479 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4565 Skrevet April 9, 2012 Det ble gjort en stor test av batterier for endel år tilbake og biltema batt gikk faktisk ut som vinner av testen. De var både bedre og billigere enn mange av de mest kjente merkene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4566 Skrevet April 9, 2012 Støttes, jeg har aldri hatt (mer) problemer med batterier fra Biltema. Tilbake til topic: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4567 Skrevet April 10, 2012 Det ble gjort en stor test av batterier for endel år tilbake og biltema batt gikk faktisk ut som vinner av testen. De var både bedre og billigere enn mange av de mest kjente merkene. Biltema batterier er ok de, men skulle jo vært ett "mercedes" batteri oppi der...Når alt ellers ser orginalt ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4568 Skrevet April 10, 2012 En god venn av meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4569 Skrevet April 10, 2012 åssen i huleste fikk han til det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4570 Skrevet April 10, 2012 (endret) Og her finner dere enda mer latterlig styling: http://www.carstylingtips.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4571 Skrevet April 10, 2012 åssen i huleste fikk han til det? 160 over en bakketopp, som viste seg å ende i en krapp sving. 120 rett i skogen. SKal se om jeg finner flere bilder Edit: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4572 Skrevet April 10, 2012 Håper idioten ble buret inne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4573 Skrevet April 10, 2012 Flaks at kødden lever.! Her er resultatet av etter en innkjøring av en nybygd og mye påkostet rallymotor for sesongen. Motoren gikk den første halvtimen på tomgang med lufting av kjølestystemet osv også ut på tur hvor motoren skulle kjøres forsiktig inn. 5 hele minutter gikk motoren før forhjula sto dønn stille. Sånn så det ut. Sånn så sylinderveggen ut. Og her er bilder fra innsuget og bunnpanne. Og her er den største delen av stempelet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4574 Skrevet April 10, 2012 Sånn så sylinderveggen ut. Bare å hone litt der vel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4575 Skrevet April 10, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...