#4826 Skrevet Juni 8, 2012 Likte lakk komboeb,men der stopper det. Dette er alt for overdrevet. Plastic is not always fantastic.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4827 Skrevet Juni 9, 2012 Resten av artikkelen er også forsåvidt feil.. lol http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10073844 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4828 Skrevet Juni 10, 2012 No offence hvis detter noen i klubben, men dette var ganske dumt http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10073895&fb_source=message 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4829 Skrevet Juni 10, 2012 No offence hvis detter noen i klubben, men dette var ganske dumt http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10073895&fb_source=message Ikke bare "ganske dumt".. Dersom man kjører i fylla, kan du gjerne legge ut navn OG bilde på vedkommende, for min del.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4830 Skrevet Juni 10, 2012 Jeg tror det er en grunn til at vi oppfant tankmålere, sånn at vi skulle slippe å bruke lightere..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4831 Skrevet Juni 10, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4832 Skrevet Juni 11, 2012 http://www.bt.no/nyheter/trafikk/Her-nekter-begge-a-rygge-2719778.html#.T9ZHOs32b_Q 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4833 Skrevet Juni 12, 2012 (endret) http://www.bt.no/nyheter/trafikk/Her-nekter-begge-a-rygge-2719778.html#.T9ZHOs32b_Q Er det virkelig mulig å måtte bruke politiressurser på å en slik idiot ting?!? Møter man et kjøretøy som er større enn det man selv kjører skal man da selvfølgelig rygge! ......... og til damen som måtte ha hjelp til å rygge..på tide å levere inn førerkortet(?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4834 Skrevet Juni 12, 2012 http://www.bt.no/nyheter/trafikk/Her-nekter-begge-a-rygge-2719778.html#.T9ZHOs32b_Q Leste denne med interesse i går, da jeg selv bor i Bergen på et sted der det er vanskelig å passere flere i bredden, og rygging for møtende trafikk er en helt hverdagslig sak. For ordens skyld: Det er helt selvsagt at en mindre bil skal rygge for en større bil. Busser har i utg.pkt. ikke "lov" til å rygge uten en medhjelper, da man ikke har sikt ifht. hva som befinner seg rett bak bussen. Har møtt på et par av denne "typen" også her hjemme, men gidder ikke vente - rygger heller selv. Det hender vel at de aller verste får seg en liten verbal preken også, men dette hører til sjeldenhetene (typisk at man ikke kan rygge 10-15m. Ja, det skjer!). Selv mener jeg at dersom man ikke er i stand til å rygge en bil, har man heller ikke noenting på smale veier som dette å gjøre. Dersom man heller ikke forstår at mindre biler må rygge for større biler, bør man også vurdere eget veivalg på nytt... Tragisk at Politiet måtte bruke tid og krefter på dette. Håper de gav tydelig uttrykk for hvor idiotisk slik oppførsel faktisk er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4835 Skrevet Juni 12, 2012 Leste denne med interesse i går, da jeg selv bor i Bergen på et sted der det er vanskelig å passere flere i bredden, og rygging for møtende trafikk er en helt hverdagslig sak. For ordens skyld: Det er helt selvsagt at en mindre bil skal rygge for en større bil. Busser har i utg.pkt. ikke "lov" til å rygge uten en medhjelper, da man ikke har sikt ifht. hva som befinner seg rett bak bussen. Har møtt på et par av denne "typen" også her hjemme, men gidder ikke vente - rygger heller selv. Det hender vel at de aller verste får seg en liten verbal preken også, men dette hører til sjeldenhetene (typisk at man ikke kan rygge 10-15m. Ja, det skjer!). Selv mener jeg at dersom man ikke er i stand til å rygge en bil, har man heller ikke noenting på smale veier som dette å gjøre. Dersom man heller ikke forstår at mindre biler må rygge for større biler, bør man også vurdere eget veivalg på nytt... Tragisk at Politiet måtte bruke tid og krefter på dette. Håper de gav tydelig uttrykk for hvor idiotisk slik oppførsel faktisk er. Er jo alltid 2 sider ved en sak, og dette er vel en mer høylytt protest av omleggingen av bussrutene som aldri burde gått denne traseen, da det er en ganske håpløs vei for større kjøretøy. ........ Just my 2 cent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4836 Skrevet Juni 12, 2012 http://www.bt.no/nyheter/trafikk/Her-nekter-begge-a-rygge-2719778.html#.T9ZHOs32b_Q Første tanke som slo meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4837 Skrevet Juni 12, 2012 Første tanke som slo meg det første så slo meg var det lokale versjonen av samme sistuasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4838 Skrevet Juni 12, 2012 Blir sikkert leven her nå, men ser ikke helt lurt ut med hjulene sånn: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4839 Skrevet Juni 12, 2012 Er jo alltid 2 sider ved en sak, og dette er vel en mer høylytt protest av omleggingen av bussrutene som aldri burde gått denne traseen, da det er en ganske håpløs vei for større kjøretøy. ........ Just my 2 cent. Godt poeng, men jeg ser ikke helt verdien av denne "protesten". Det kan godt hende at traseen ikke er den beste. Men så lenge man faktisk møter på en buss, får man også rygge - ikke lage kaos for alle andre som befinner seg i området, slik at Politiet må komme til unnsetning og prate folk til vett. Skal våge å vedde på at flere av beboerne i området er svært glade for at busstraseen går der den går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4840 Skrevet Juni 13, 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10050710 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4841 Skrevet Juni 13, 2012 Det måtte jo være en toyota 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4842 Skrevet Juni 13, 2012 Siden dette er en bilgarasje så tar jeg meg til rette og poster den i denne tråden : Årets kommentar fra kameramannen :D Er rett borti nabokommunen her dette (bømlo) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4843 Skrevet Juni 14, 2012 Det måtte jo være en toyota Noen som tar begrepet Hybrid til nye høyder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4844 Skrevet Juni 14, 2012 Blir sikkert leven her nå, men ser ikke helt lurt ut med hjulene sånn: bh : Men du må innrømme at du måtte trekke på smilebåndet når du så bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4845 Skrevet Juni 14, 2012 Men du må innrømme at du måtte trekke på smilebåndet når du så bildene Hehe.. Ja det gjorde jeg! Kan være en fordel å feste hjula skikkelig før man begynner å kjøre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4846 Skrevet Juni 14, 2012 (endret) Her er en som har fått noe feil på "bilen" sin, ganske sikkert ikke med vilje men "OH, the irony" Knipset på Danmarksplass i går Sjekk dimmen i forhold til sprinteren på siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4847 Skrevet Juni 14, 2012 Det der er min humor *knips knips knips* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4848 Skrevet Juni 14, 2012 Siden dette er en bilgarasje så tar jeg meg til rette og poster den i denne tråden : Årets kommentar fra kameramannen :D Er rett borti nabokommunen her dette (bømlo) Hmmmm er det bare jeg som er litt usikker på hva de gjor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4849 Skrevet Juni 15, 2012 "dynamitt-harry" som fyrte av en litt kraftig/feilplassert salve ved sprengning av ny tomt bak den garasjen. Tittelen på klippet gir vel et lite hint? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4850 Skrevet Juni 15, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...