Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

å vi gratulerer med dagen :P

sett den der en del i hamar ja, makan til stygg bil : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde ikke noe valg.. måtta bare :P hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk inn en Audi A4 Tdi hvor dama sa bilen ikke ville gå lengre, men hadde ikke hørt noenting før den bare stoppet..

En rask titt viste seg at multireima hadde ryki, men når vi først tok en nærmere titt, så. så vi dette i bunnen:

IMG_0187.jpg

Derifra lar jeg bildene tale for seg selv:

IMG_0184.jpg

IMG_0185.jpg

IMG_0186.jpg

Dette kan jo ikke ha gått bra..

IMG_0188.jpg

Tenkte du "riktig" så fikk du rett

Alt for å spare penger på å ikke bytte multi- og registerreim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der så kjent ut:) Var akkurat sånn som min var også. Jeg satte på ny multi reim men byttet ikke strammeren. Gikk i 1 dag så stoppet bilen. Da hadde multireima spjæla og tvinnet seg rundt akkuratt sånn som på bildet. Hadde også tvinnet seg innover som resulterte i at reg reima hoppet over 2 hakk. Men jeg hadde flaks da. Byttet multi + reg + strammer så var det tut og kjør igjen. Så toppen min overlevde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, så ut som at den bare hadde hoppet over en tann, men når det ligger spon og deler av ventilkoppen rundt kammen, samt at ventil nr. 3 står kilt i åpen pos. da er det lite håp gitt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal de sies at ingen visste at det var en bil bak containeren..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ville nok hatt det bedre enn det ja...

men ille det her å!

spare_wheel_fail.jpg

Dette har jeg faktisk sett på en moped bil i Oslo en gang. Men den hadde hjul av det svingbare slaget, på høyre side foran! Ble ikke noe mindre moro av at den sto parkert utenfor blindeforbundet heller. Synd jeg ikke har det bildet lenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Presiserer IGJEN at det ikke skal postes linker til biler med usladdet reg.nr, finn.no annonser el!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

72%20pimpin.jpg

medisdg

Siste bildet der, er det moderne palmesøndag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på med småkjekling gutta, så har vi veldig snart rundet av Ed. 2 av denne tråden også... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, konge Tor :D

rove_car.jpg

Begynte sikkert som en spøk, men jeg tror eieren ikke vil pakke ut bilen med det første...... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Traff på denne karen som sikkert skulle på en badeplass :P

33adkxf.jpg

24683g9.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får da vere måte på til letting av bilen da :)

IMG_6619.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne sto på parkeringa på jobben her om dagen.

Ble ikke overrasket når jeg så hvor han var fra. :)

Må ha lys vettu :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Presiserer IGJEN at det ikke skal postes linker til biler med usladdet reg.nr, finn.no annonser el!

Hva er problemet med å poste med reg. nummer? Om man kjører langs veien eller går på en parkeringsplass sitter det skilter på alle bilene. Undertegnede kommer ihvertfall aldri til å sladde et eneste nummer på et bilde, så får det heller medføre prikker, advarsler, utestengelse eller hva som helst.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er problemet med å poste med reg. nummer? Om man kjører langs veien eller går på en parkeringsplass sitter det skilter på alle bilene. Undertegnede kommer ihvertfall aldri til å sladde et eneste nummer på et bilde, så får det heller medføre prikker, advarsler, utestengelse eller hva som helst.. ;)

Må vi virkelig gjennom dette en gang til?

Moderatorer har bestemt at reg.nr skal sladdes fordi kanskje noen føler seg trakassert

når de ser bilen sin på nett (med sitt reg.nr) og folk driver å lager gjøn.

Forrige tråd var det vel også en eller to klubbmedlemmer som "fikk gjennomgå"?

Så hvis du fortsetter å ikke sladde reg.nr (noe som moderatorer er ganske strenge på) så ender

denne tråden opp som den forrige "du gjør det feil" tråden. -STENGT-

Du ødelegger ikke bare for deg selv ved å få prikker/utestengelse, men du ødelegger også

for andre ved at en morsom tråd blir, nok en gang, stengt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler vel at Kenneth ga deg et godt nok svar her.

Hva vil du med å poste reg nr? Hva er egentlig vitsen med å latterligjøre andre på en slik måte?

Hvis reg nr er synlig, føler vi det som latterliggjøring av andre mennesker, for det er bare noen tastetrykk unna for å finne ut hvem som eier bilen.

Om du ønsker prikker, utestengelse etc, så bevares, bare kjør på du.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får man egentlig prikker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke folk sa sånne spm. under off-topic eller på PM...?

diamondprncess.jpg

Andre synes vel dette er stilig, men jeg kunne ikke tenkt å kjørt med en diamantbelagt bil..

bd3481c2aa6371e7ec81a2fed8dc58ef.jpg

Så langt jeg har skjønt, så er utenlandske skilt lovlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.