Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Mulig jeg ikke tar iroinien din her men du har ikke vurdert å snu bilen istedet, uansett hensikt så ser det rett og slett bare dumt ut..

 

youtube-video

 

Jah, det så jo ut som en luring.. Liker spesielt det at han spør etter penger til legeregningene : haha :

35289916.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah, det så jo ut som en luring.. Liker spesielt det at han spør etter penger til legeregningene : haha :

 

Liker spesielt at han prøver enda en gang å få start på motoren ETTER at den har begynt å brenne :P Haha, tidenes fyr det her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg ikke tar iroinien din her men du har ikke vurdert å snu bilen istedet, uansett hensikt så ser det rett og slett bare dumt ut..

 

Til meg?? Snur ikke bilen fordi det står folk i kø på begge pumpene,men køen er 10 ganger kortere på "feil" pumpe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[video=youtube_share;9sysWrwTCCI]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til meg?? Snur ikke bilen fordi det står folk i kø på begge pumpene,men køen er 10 ganger kortere på "feil" pumpe.

 

.... Hvis du snur bilen din så kommer tanklokket på "magisk" vis på riktig side ;) Tenk litt på det :P

 

 

 

Hvorfor MÅ elbiler designes så fæle?

04---Poster-copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.... Hvis du snur bilen din så kommer tanklokket på "magisk" vis på riktig side ;) Tenk litt på det :P

 

 

 

Hvorfor MÅ elbiler designes så fæle?

04---Poster-copy.jpg

 

Fordi det bare er idioter og folk som ikke vet bedre som interesserer seg for de :P Hver gang jeg ser en el-bil tenker jeg bare FAIL. Ene naboen har både en av de vanlig små el-bilene og en lotus evora eller hva den heter. Tenker MEGA FAIL jeg da ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er så utrolig deilig at man designer elbiler som ser ut som søppel, og forventer at folk skal velge det fremfor en vanlig bil. Det er som å produsere klær laget av bæsj og forvente at folk skal gå med det fordi det er bedre (eller noe). Helt tragisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.... Hvis du snur bilen din så kommer tanklokket på "magisk" vis på riktig side ;) Tenk litt på det :P

 

 

 

Hvorfor MÅ elbiler designes så fæle?

04---Poster-copy.jpg

 

dattra på 5 syntes jo den der er kjempetøff! Fronten Lingner jo på lokomotiva i tøfferud:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dattra på 5 syntes jo den der er kjempetøff! Fronten Lingner jo på lokomotiva i tøfferud:p

 

Haha!

Synes nesten alt av elbiler ser ut som fisker av ymse slag jeg..

Tesla har nå skjønt det ihvertfall.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En elbil trenger jo ikke grill, og aerodynamikk er særdeles viktig, så jeg skjønner delvis hvorfor de ser så glatte ut. Men, det er ikke bare elbiler som ser fæle ut. Jeg kjørte bak en ny Auris i dag, den var ikke mye lekker den heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sålangt jeg vet, trenger jo elmotorer også kjøling, hvis ikke dem er veldig overdimensjonert, noe dem neppe er, for å holde vekta nede.

Men de trekker kanskje inn kjøleluft under bilen istedet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reklame fra et girkasseverksted i USA

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at dette ikke er bilrelatert, men det er relatert til videoen over. (video ikke innbygget for minst "støy")

 

Det smilet på slutten der minner meg SÅ mye om han her:

 

 

___

 

 

Bilen ser jo ikke så ille ut her..

dodge-viper-crashedw.jpg

 

 

 

... til du går bak

dodge-viper-crashed-1w.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH=CONFIG]196244[/ATTACH]

Innebygd fuglekasse i panseret? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trengte vel bare litt luft så unødvendig med større scoop :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svært ofte jeg kommer over slike oppkast av annonser! Til og med quattro merke i grillen! RS eksteriør, bremser og understell?? Hva feiler det folk?

Jepp! Ser de ofte, men denne måtte jeg bare dele :P Han har garantert ikke peiling! Forrige eier satt på RS-merker og sa at dette var spessielt, og han trodde visst på det! Enda en grunn til å ikke dekaltrimme biler : rolleyes

 

Elsker det at han melder kun polert og håndvasket, også kan man se ripene på bilen, sabla bra polering da!

Haha! Ser helt balle ut.. Sjekk taket da! Poleringa er sikkert den "voksen" i vaskehallen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo flere vaskeriper på den A5en enn det er på min 15år gamle A4!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 stylet ifølge selger..: smil :

Utennavn-9_zps65fa2c09.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte fyren en vennlig mail, hvor jeg sa det ikke fantes noe som het X-Edition. Fikk en kvass mail tilbake om at det var den eneste som finnes i Norge og at jeg måtte sjekke fakta før jeg uttalte meg om noe så dumt! : bh :

 

Jeg syns dere bør gjøre hjemmeleksene deres før dere begynner å le av og henge ut bilannonser... X-edition er en utstyrspakke som finnes til A4, A5 og A6. Ser ut som om den hovedsaklig finnes i Sverige, men google gir også noen treff fra England.

 

Så, i dette tilfellet er det selger som gjør riktig, dere gjør feil! :nana: Jeg oppfordrer dere til selv å google det.

 

'Men, det er forøvrig ikke den eneste Audi med X-edition i Norge, der tar selgeren feil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.