Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Når en først skal ta inn en slik bil, er det lurt å velge luftfjæring......Kanskje sliter han litt med å få selge den.......

 

Etterhvert skal du se at kjøpere kommer til å foretrekke spiralfjærer, så slipper man problemer med lekkasjer etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etterhvert skal du se at kjøpere kommer til å foretrekke spiralfjærer, så slipper man problemer med lekkasjer etc.

 

 

Tja.... Eg har hatt min i 4 år nå, og etter eg fikset en kobling på ett hjul foran har min vært super. Ville ikke byttet mot fjærer om det fulgte med en jomfru engang....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror aldri jeg har sett noen modifisere inn en "fremmed" dør på ei boble før... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En foreslått video til den over er også passende

 

 

Best å dempe lyden først som sist

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer byggekunst fra mexico ImageUploadedByTapatalk1371676454.849917.jpg

ImageUploadedByTapatalk1371676408.784289.jpg

ImageUploadedByTapatalk1371676424.732549.jpg

ImageUploadedByTapatalk1371676437.566245.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig denne er postet før, men men.

Lyden er helt rett! Men rwd på en S4? Blir helt feil i min verden..

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Folk sa at han ikke kom til å vare lenge når han holdt på slik…

Fyren er nå død.

 

1016042_139893112875051_697317387_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

- - - Updated - - -

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rånaren i innlegget over

 

Sjåføren, en mann i begynnelsen av 20-åra, var beruset og kunne heller ikke vise til gyldig førerkort. Det opplyser operasjonsleder Oddbjørn Hermansen i Telemark politidistrikt.

 

Bilen han kjørte var i tillegg uregistrert. Dermed bar det til legevakta for blodprøve. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og siden klokka var nesten fem om morran var han sikkert ikke helt uthvilt heller, i tillegg til å være beruset... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en årsak til at bildet jeg la ut relatert til denne ulykken ble fjernet? Strider det i mot noen regler eller lignende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en årsak til at bildet jeg la ut relatert til denne ulykken ble fjernet? Strider det i mot noen regler eller lignende?

 

trur det har vært noen etiske linjer om å ikke ha med bilder/film av lemestelser død osv. å siden denne gutten har blitt veldig hardt skadet å akkurat kommet ut av koma å er det nok derfor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

haha, dette er fra skien/porsgrunn og det er godt kjent at man må holde goood avstand til NV registrerte biler :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monsterfelger anyone?

 

382515_10201493136681010_1606238396_n.jp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.