Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Sånn går det når man glemmer å lukke dørene. Da synker bilen i fortøyningene: smil :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luft er vel ikke noe umulighet å få godkjent.....

Tar bort all plastikken så blir det grei bil det der......syntes jeg da;)

Litt uheldig på bilde 4,det med bakhjulet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste riktige med den bilen er at det er en VAG (samt luft og felgene), ellers er eller mindre alt som er gjort med den er feil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor for i alle dager har han delefiltret på utsiden av døra!?

kan da ikke være så dårlig med plass i Passaten? var jo ikke GOD plass i a4'n min heller men det gikk da allikevel inn i døra..

kunne nå fått lagt de skult inne i dashen ihvertfall : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor for i alle dager har han delefiltret på utsiden av døra!?

kan da ikke være så dårlig med plass i Passaten? var jo ikke GOD plass i a4'n min heller men det gikk da allikevel inn i døra..

kunne nå fått lagt de skult inne i dashen ihvertfall : haha :

 

Når man bruker så mye penger på et anlegg som han henviser til i annonsen (med kvitteringer på over 100.000,-) så burde installasjonen vært gjort på en MYE bedre måte. Bagasjerommet ser ut som noe en selvmordsbomber har kastet inn før han skal sende bilen inn i en folkemasse (unnskyld min dårlige spansk og svake empati).

Han skriver at anlegget kan følge med for under 40% av kjøpsprisen og er 2-3 måneder gammelt? Bilen må selges pga det er for dyrt med 2? Prioriteringer og økonomi.... Samme det....

Jeg frykter ihvertfall at denne bilen ikke er eller ser særlig bra ut under all plastidipen, om man titter på resten, så mitt råd til selger er som følger:

Selg denne i deler, så får du det samme eller kanskje mer! Denne blir du neppe kvitt komplett, med mindre man virkelig dumper prisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mødte på denne utenlandske S8'n i Lillehammer idag tidlig, jeg har ikke ord på det han har gjort med en s8...

uploadfromtaptalk1377369342264.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som at bilen har rulla rundt og apekatter har prøvd å retta opp bulkene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mødte på denne utenlandske S8'n i Lillehammer idag tidlig, jeg har ikke ord på det han har gjort med en s8...

 

Haha... Den der har gått på hjemplassen min i ca 1år.. Er så grufull stygg at jeg har ikke ord....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor damer ikke klarer å reparere biler ..

bilrep.dame.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide med en service eller oljeskift ? : eek :

oljeskift1.jpeg

oljeskift2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss... jeg har både sett, og hatt, biler som har gått LEEEENGE uten oljeskift. Men aldri noe i nærheten av det der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må det være snakk om en diagnose??? : eek :

Det er da vel ingen med vettet i behold som vasker bilen sin på denne måten: syk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss... jeg har både sett, og hatt, biler som har gått LEEEENGE uten oljeskift. Men aldri noe i nærheten av det der!

Det står etter 40K km på et oljeskift, det kan umulig stemme!

Jeg mener jeg har lest en tråd her inne på forumet om en BMW 5 serie (E60) som hadde gått 95k km uten oljeskift (fra nybil) og muligens et klubbmedlem(?) som kjøpte den for å "reparere" den eller noe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.