Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Har sett den IRL selv, men vil ikke påstå at det lyser bedre er noe positivt :P Det som gjør bilen til en kebabtralle dessverre, fin bil ellers :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og sammen med lette jobben som er gjort. Mye carbon på den vis den er 1250kg med VR5T...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponerende salgspitch i den annonseteksten :P

 

Ser bilen er sponset av dekk1? Er det vanlig at man må vise HELE dekket påmontert bilen når man er sponset?

Eller kanskje det er fordi bilen er så lett, at den er så høy? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Monster-Volvo"? Med 320 hk? Det står jo ikke en dritt om hva som er gjort med bilen... Og man må vel ha litt mer enn 320 hk for at det skal bli et monster. Enda en utrolig dårlig artikkel fra Broooooooooooooooooooooooooooooom : bh :

 

Har ikke lest så mye om denne bilen, og artikelen var jo ikke særlig bra.

Men har lest om denne bilen før og ser man på bildene så dreier seg om en bil med sugemotor og da er 320 hk helt i røde enden av skalaen på hva som er mulig å få ut av en slik 2,5l motor.(mulig volumet er økt litt)

Sugehester kan ikke samenlignest med turbo hester når det gjelder følesen bak spakene. At bilen er unik er det ingen tvil om, men i disse dager da alle eier eller kjenner noen med 5-6-700 eller 1000hk turbo greier i er det nok ikke så imbonerende med 320hk. Men det er noe med måten det presanteres på, WRC(turbo) og STCC(sugemotor) bilene har ikke mer en rundt 300hk. Men tror du skal slite veldig med å kjøre fra en STCC bil, med en vanlig bil med med mye høyere turbo effekt;).

 

I denne Volvoen er det lagt mengder med kroner i alt og da blir det en monster bil uavhengig av hk effekt, det er nok det som er ment med det utrykket.

 

Men når det er sagt så hadde jeg ikke betalt 1 mill for en 240: haha :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sugehester kan ikke samenlignest med turbo hester når det gjelder følesen bak spakene.

 

Enda et godt poeng, og enda et eksempel på Broooooooom's elendige artikler. Hvordan kunne ejg, eller noen andre, vite at det var sugehester det var snakk om her? Det sto jo ikke en kløyva dritt om bilen i artikkelen... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At han setter avfettinga rett på panseret, bruker pusseskinn som han tørka rent nalen med først mm. Er en annen video der hvor han "polerer" frontlykter med metalpolish uten å maskere fanger og panser osv. Rimelig ironisk å kalle seg bilpleiekongen når du har så lav sans for detaljer innen faget ditt. Nalen har jeg ikke prøvd. Men all logikk tilsier jo at det er rom for å lage riper med den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ikke være helt lur den fyren der :P Jeg er ikke noe bilpleie ekspert, men ser jo at det der er helt på trynet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roterende bevegelser med svampen er heller ikke riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han karen der har jeg hatt med meg en hel dag, så jeg håper den videoen der ble laget før den tid, ellers er det ikke stort han har tatt til seg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen ifra Skien som kjenner seg igjen her? :D

 

1375985_527528817329193_1265955046_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda et godt poeng, og enda et eksempel på Broooooooom's elendige artikler. Hvordan kunne ejg, eller noen andre, vite at det var sugehester det var snakk om her? Det sto jo ikke en kløyva dritt om bilen i artikkelen... : bh :

 

Denne bilen har det vært skrevet om tidligere i forskjellige mediaer, i tillegg finnes det en imponerende worklogg som sier litt om hva som er gjort. At artikkelen er litt manglende er jeg enig i, men de færreste autofil-lesere forstår forskjell på suge- og turbohester, noe som gjør det uinteressant for de å lese. Tror de fleste av autofil lesere vil la seg imponere av 350HK, uansett om det var turbo eller ikke.

 

 

Du tenker på den nalen dem drar over lakken?

 

 

Mye feil i den videoen ja... Største blemmene er nok at han setter dunker rett på panseret. Nalen kan fynke, men det krever at du har gjort en vanvittig bra jobb på forhånd, det inkl claying.

 

 

De felgene så forresten litt tilgjort skitne ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har den nalen selv. Den kan ikke sammenlignes med en vanlig gumminal som morra di bruker til vindusvasken, Flexi-Blade er av silikon og er utrolig myk. Jeg har aldri greid å lage riper med den, så lenge det ikke ligger igjen støv og skit på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe......flaks det å krasje slik rett på utsida av skogmo Vgs da xP

Håper det gikk bra med vedkommende :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget enkelt å ta fram reservedekket nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste om den velten i varden for noen uker siden. Forstår ikke helt hvordan man klarer å velte en bil der. Er 50 sone på stedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Original ABT brøytebil kanskje :P hehe.

 

Har sett den mange ganger, ikke helt min smak kan man si. TDI med pys-ventil høres bare dumt ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.