Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Porsche med skiboks er jo helt riktig^^ fjærne blomster lyktene på bobla så er den ganske rikig og;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bobble med bærehåndtak er jo utrolig kjekt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jålete på en yaris de da:-P

 

Nesten like jålete som han aom har har Rotiform BLQ på sin. Meg altså ;P

 

Porscha med skiboks var da innafor, det samme er Caddylac og den pick-upen med noe tilbygg. Den har forøvrig vært innom jobben endel, ikke pen men det er vel ikke et krav for en arbeidsbil.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var det vel ikke akkurat felgtypen mot Yaris som var poenget der, men heller dekkstørrelsen mot felgen ;) Trodde nesten det var åpenbart jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var det vel ikke akkurat felgtypen mot Yaris som var poenget der, men heller dekkstørrelsen mot felgen ;) Trodde nesten det var åpenbart jeg...

 

Nå er det flere her som kjører med dekkstrekk da, så er ikke like åpenbart alltid at det er "feil". ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går ikke bare på bredde men også høyde, en av faktorene kan være små men ikke begge. Jeg skjønte godt hva PerL sikta til, ta 15" for eksempel så er både 185/45 og 165/50 fine dimmer med grei/mye strekk på 7/8J, men 165/45 blir altfor smått. Samme med de dekka der ;) Se også i forhold til bilen der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg trenger å si noe her jeg?

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45757970&searchQuery=audi%20s4

BS bildeler gjør det feil :-) ikke nok med at de bruker rotiform bilder, men også rotiform senterkopp på det 2 bilde.

itilegg så passer nå tydligvis 5x120 boltsirkel på:

Passer til blant annet:

Audi A3, A4, A5, A6, S2, S3, S4, S6, RS4, RS6, Q5, TT ++

Mercedes SL, SLK, CLK, CLC, C - E - S, M Klasse ++

VW Transporter, Caddy, Golf, Touran ++

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve skivene var kanskje litt festlige, men med stickerbombs i tillegg er det too much. Pluss at det ikke er gjennomført med alle skivene etc. Fail!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herre jesus Per, jeg tror du vant tråden. Rett og slett helt jævlig. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Denne er verdt å se ifra 5:45, typer....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.