#6201 Skrevet Desember 24, 2013 Beste er når den har tatt fyr so prøver han å starte den igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6202 Skrevet Desember 24, 2013 (endret) Fatter ikke hvordan han ikke brant ned garasjen. Herlig video. Edit: Lov med forumtråder? Syntes dette var litt moro. http://forum.vccn.no/showthread.php?56763-Lekker-som-faen-ut-av-toppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6203 Skrevet Desember 24, 2013 Beste er når den har tatt fyr so prøver han å starte den igjen Jeg mener å huske planen hans var å starte motoren så den skulle sluke flammene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6204 Skrevet Desember 25, 2013 Det eneste jeg har tenkt å si til denne annonsen er: OJ! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45620830 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6205 Skrevet Desember 25, 2013 Det eneste jeg har tenkt å si til denne annonsen er: OJ! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45620830 "med 4 f&f eksos tuter" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6206 Skrevet Desember 25, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6207 Skrevet Desember 26, 2013 Det eneste jeg har tenkt å si til denne annonsen er: OJ! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45620830 el golf vetran kan tas som delbetaling Gud forby!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6208 Skrevet Desember 27, 2013 The fail is strong with this one... F'in stance! Det er vel en Einser-Golf, hvis jeg ikke tar helt feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6209 Skrevet Desember 27, 2013 Jeg trodde det bildet stammet ifra denne jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6210 Skrevet Desember 28, 2013 Ser trykt ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6211 Skrevet Desember 28, 2013 XC70 + 22" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6212 Skrevet Desember 28, 2013 Jeg høyner med en stk B7 på 22". Hvorfor senke når man kan smelle på så store hjul at åpenrommet mellom skjerm og dekk forsvinner: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6213 Skrevet Desember 28, 2013 Jeg høyner med en stk B7 på 22". Hvorfor senke når man kan smelle på så store hjul at åpenrommet mellom skjerm og dekk forsvinner: Synes den var fet jeg: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6214 Skrevet Desember 28, 2013 Amatørmessig. Det er ikke stort nok før du må heve bilen... Dette er 30-tommere, forresten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6215 Skrevet Desember 28, 2013 RS4'en ser ut som den er på stylter i virkeligheten, kom ikke bra nok frem på det bilde der Edit: Kjører på Nankang gjør han også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6216 Skrevet Desember 28, 2013 (endret) The fail is strong with this one... F'in stance! Det er vel en Einser-Golf, hvis jeg ikke tar helt feil? Skulle veldig gjerne likt å høre kommentar fra biltilsynet på denne i kontrollhallen. Når jeg ser slike bilder så synes jeg det er helt greit at dem har noen kontroller langs veien. Er bare å klippe skilt og det synes jeg også er helt greit at dem gjør på biler som er skjermskrapere og som har putta 185 dekk på 9-toms felger. Kom igjen og klipp skilter, har ingen ting på offentlig vei å gjøre i hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6217 Skrevet Desember 28, 2013 Det her er såpass vanskelig å få til at jeg synes NESTEN det grenser til "du gjør det helt rett" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6218 Skrevet Desember 29, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6219 Skrevet Desember 29, 2013 Det her er såpass vanskelig å få til at jeg synes NESTEN det grenser til "du gjør det helt rett" Er ikke det der en sånn Elbil sak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6220 Skrevet Desember 29, 2013 Det her er såpass vanskelig å få til at jeg synes NESTEN det grenser til "du gjør det helt rett" Tipper dette har skjedd på oppsiden der veien går på tvers? Ser ut som der er flere stenger langs veien.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6221 Skrevet Desember 29, 2013 Tipper dette har skjedd på oppsiden der veien går på tvers? Ser ut som der er flere stenger langs veien.... Tror ikke det er noen vei der, tipper det er et viltgjerde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6222 Skrevet Desember 29, 2013 Tipper dette har skjedd på oppsiden der veien går på tvers? Ser ut som der er flere stenger langs veien.... Tror ikke det er noen vei der, tipper det er et viltgjerde. Vedkommende kom fra E18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6223 Skrevet Desember 29, 2013 Ford F-150 Raptor SVT er en jævelig feit bil. Men til den prisen og med den yttelsen så har den latterlig dårlig lasteytelse og trekkegenskaper på den. Den kan laste 373kg på planet og ikke trekke mer enn 2250kg henger, og det er skikkelig feil i mine øyne med en slik motor og til den prisen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6224 Skrevet Desember 29, 2013 Når man monterer DEFA-pluggen MIDT på fangeren (som i tillegg er sølvgrå i dette tilfellet.....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6225 Skrevet Desember 29, 2013 Det er jeg helt enig i Espen, greit nok function -> form men det får være grenser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...