Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Sitter å leser på nettet, fant denne med teksten:

So I called AAA because my car key battery died and they showed me this little trick. Why would you hide this, VW?

a092wYz_460s.jpg

 

 

Jeg har ikke lest instruksjonsboka så jeg kan ikke si om dette står der eller ei, men er virkelig noen så dumme at de ikke tar denne at bilen har en tradisjonell lås?

Dette setter jeg i samme bås som et lokk over en beholder. "Åssen skal jeg få fylt på her da?"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg er dum, men hadde ikke jeg vært bilinteressert så hadde ikke jeg visst dette...

Hadde det vært en ny bil for meg så måtte jeg sikkert ringt og hørt selv jeg... Før jeg hadde begynt å rive av deksler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aaaa.jpg

 

DIY eksosoppheng på en bil jeg var og så på i dag.. godt at man har løftebukk tilgjengelig :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pianka.jpg

 

: haha :

Carwash India style....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en rekalmesnutt på estisk tv (som noen påstår at faktisk har skjedd..) som er slik :

 

En blondine kommer inn på delesalget til merkeforhandleren og spør : - "Har dere en lengre peilepinne?" ..... "Denne her er for kort, det kommer ikke noe olje på den ! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En Audi Impreza med kebab-baklykter sånn ca?

uzygyqys.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den der har jo blitt utsatt for skikkelig mye arbeid.. Ikke akk verdi økende vel å merke!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der synes jeg var utrolig fet, selv om det samtidig er noe feil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ser man resultatet av å sett feil folk i Ring-Taxien. Her burde BMWen ha sluppet forbi Porscha og ikke prøve å kjøre i fra. Fører feil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der synes jeg var utrolig fet, selv om det samtidig er noe feil :D

 

Ja den er jo egentlig deilig den der, men det hadde kanskje gjort seg om mennesket hadde holdt seg til en mer OEM front:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sikker på om det er kødd eller om noen faktisk er helt ....

 

10394676_10152484251976952_4764651391212

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være kødd, er ingen forsjell i R funksjonen på automat og manuell.

D og N delen kunne nesten stemt, men om man ikke forstår det etter et halvt minutt er det likegreit å la bilen stå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne på tur i Trondheim i går :P Herlig lyd da!

e2atu6e9.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke denne være i "Du gjør det helt riktig"? : smil : Neste gang du ser en, ta en videosnutt så vi kan høre den deilige V10 Vipermotoren: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bruker ca 3L på mila på småkjøring. Snakket med en klassekamerat som hadde en sånn i halvannet år. Da han solgte den hadde han kjørt den ca 9000km, og brukt 50000kr i bensin. På blandet kjøring (småkjøring + litt gassing) så brukte den 3.5 liter+. SÅ tøff er ikke lyden i den :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke denne være i "Du gjør det helt riktig"? : smil : Neste gang du ser en, ta en videosnutt så vi kan høre den deilige V10 Vipermotoren: rock :

 

Se på spoileren :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så, sa noen ifra eller bare så de på? :D

10559728_10152630553966803_2586064255551

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.