#651 Skrevet September 23, 2009 Har tømt tlf min for bilder så beklager at mange av de har tlf kvalitet. Men her er litt ymse bilder jeg har tatt gjennom sommeren.BMW= Historiens skakkeste eksos. Audi= Full av klistremerker forran og bak og hele dasjen full av div målere. Det er en 2,3 E Ford= Man får ikke cosworth selv om man klistrer på dekaler. Finnes jo Scorpio med Cosworth motor da.. 2,9 V6 eller no sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#652 Skrevet September 23, 2009 Finnes jo Scorpio med Cosworth motor da.. 2,9 V6 eller no sånt. Stemmer det:) Husker ikke helt men,tror det er 204 eller 207hk i den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#653 Skrevet September 23, 2009 Her blir nok ord overflødig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#654 Skrevet September 23, 2009 Jeg ser hvertfall ut ifra bildene dine at det er ÉN som gjør det HELT feil ... nemlig DU. Hva er greia med alle snuseskene liggende oppe på dash´n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#655 Skrevet September 24, 2009 Riktig nok ifra en film, men man har da sett sånne i virkeligheten også Se ifra rundt 30 sekunder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#656 Skrevet September 24, 2009 Vett ikke om dette skal her eller under "du gjør det riktig". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#657 Skrevet September 24, 2009 Håper ikke jeg tråkker noen på tærne her nå, men singelframe på Lupo er sjelden vare. Kanskje like greit Flere bilder på finn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#658 Skrevet September 24, 2009 Håper ikke jeg tråkker noen på tærne her nå, men singelframe på Lupo er sjelden vare. Kanskje like greit Flere bilder på finn... kremt.. repost se link nr #572 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#659 Skrevet September 27, 2009 Search no more! Endelig fant jeg den perfekte frontfranger som ikke svikter deg på pølsefest! Eier av bilen var veldig glad i den, og det var visst en USA-utgave ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#660 Skrevet September 27, 2009 Øyh!! Bilen min!! Er en midlertidig fanger... Den originale ligger hjemme og skal repareres.... Så du har kid der altså! ;-) Og bilen er usa utg, ikke fangeren... ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#661 Skrevet September 27, 2009 Øyh!! Bilen min!! Er en midlertidig fanger... Den originale ligger hjemme og skal repareres.... Så du har kid der altså! ;-) Og bilen er usa utg, ikke fangeren... ;-) Auda! Var skråsikker på at et klubbmedlem klarte å skille engangsgrill og frontfanger, hehe. Hun nevnte at den var midlertidig, men pen er den ikke uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#662 Skrevet September 27, 2009 Hehe... Kjekk å ha på tur vøtt! Den er så absolutt ikke pen nei... Skal av snart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#663 Skrevet September 27, 2009 W124 nylig annonsert på Autodb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#664 Skrevet September 28, 2009 Digger selvfølgelig Brabus (hvem gjør ikke det) men denne design linje tror jeg ikke slår an Selvfølgelig er det snakk om "top-speed-rekord-forsøk-styling". Men kanskje om 20 år..så er vi der!! Mangler bare sånn flexi plastikk foran forhjulene så er det Blade Runner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#665 Skrevet September 28, 2009 Ut i fra bildet over tolker jeg det dithen at det er en ny BatMan-film på vei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#666 Skrevet September 28, 2009 Hentet bildet ifra en annen tråd på forumet. Taue opp bilen etter en utforkjøring, du gjør det feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#667 Skrevet September 28, 2009 det siste bildet der er det en laaaaaaaaang tråd om på et forum! Husker ikke hvor, men mye morsomme varianter av det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#668 Skrevet September 28, 2009 Jepp, og du finner tråden HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#669 Skrevet September 29, 2009 Siste nytt fra einseren med altfor mye negativ camber: Og hvordan han har fått til camberen sin bak: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#670 Skrevet September 29, 2009 Wøy!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#671 Skrevet September 29, 2009 Hva betyr Hellaflush mon tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#672 Skrevet September 30, 2009 Heh, spørs om den hadde gått gjennom EU. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#673 Skrevet Oktober 1, 2009 Fant denne på Blocket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#674 Skrevet Oktober 1, 2009 haha taksenk er fett da haha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#675 Skrevet Oktober 1, 2009 Hva betyr Hellaflush mon tro? 1.) http://www.google.com 2.) Search "hellaflush" 3.) Click on first link: http://fatlace.com/hellaflush/ 4.) Laugh at ridiculous looking cars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...