#801 Skrevet Oktober 31, 2009 HELT FEIL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#802 Skrevet Oktober 31, 2009 Sikkert postet fra før men: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#803 Skrevet Oktober 31, 2009 mer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#804 Skrevet Oktober 31, 2009 Angående ducttapeflyet så mener da jeg at det ikke går an å gjøre det stort bedre enn det der! Ser ikke ut som det står med all verden av materialer og verktøy tilgjengelig der ute i ødemarken. MacGyver WIN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#805 Skrevet Oktober 31, 2009 fikk se denne utenfor jobben idag.. att noen gidder å kjøre rundt i noe slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#806 Skrevet Oktober 31, 2009 Riktignok at kanskje farven er feil, men jeg ville vel ikke formulert meg slik du gjorde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#807 Skrevet Oktober 31, 2009 mer: Den var faktisk ikke dum..Inspirasjon til min Passat:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#808 Skrevet Oktober 31, 2009 Riktignok at kanskje farven er feil, men jeg ville vel ikke formulert meg slik du gjorde.. haha. nei vet du hva. helt feil spør du meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#809 Skrevet November 1, 2009 Da starter vi opp en ny tråd da Og husk. Vi er et forum med mange medlemmer, og smaken er som baken, delt med litt av hvert i midten. Vi har alle forskjellig smak, men mobbing og uthenging blir for dumt og slettes. Alle enige? Da er det bare å poste i vei med alt mulig rart av bilder på kårny biler. Vi prøver også å få med et bilde i hvert innlegg, så det forblir en bildetråd og ikke bare en skravletråd? Thomas Veit ikke om denne er vist før, Mazda Pi : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#810 Skrevet November 2, 2009 Haha, genialt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#811 Skrevet November 2, 2009 liker denne jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#812 Skrevet November 2, 2009 liker denne jeg:) genialt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#813 Skrevet November 3, 2009 Som alltid er det mye bra her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#814 Skrevet November 3, 2009 Fin dag til å la bilen stå. Honk honk Parkering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#815 Skrevet November 3, 2009 Fin dag til å la bilen stå. Ble det ikke konstatert at dette var når det kom snøfall over natta og folk fortsatt kjørte med sommerdekk? (Forresten, finnes det ikke en video av en quattro som taklet denne dagen helt bra? Mener han heiv bilen i revers for å bremse ned, for å så leggen ut og rundt i en fin 90 graders sving ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#816 Skrevet November 3, 2009 sitat fra vg. "Føreren av hybridbilen Toyota Prius kommer så dundrende inn i trioen bakfra. Motorsyklisten blir skjøvet av veien, uten å få skader, men Teslaen blir trykket flat og kilt innunder den store Volkswagen SUV-en." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#817 Skrevet November 3, 2009 Hva er feil med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#818 Skrevet November 3, 2009 Hva er feil med det? at priusen vraka teslaen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#819 Skrevet November 3, 2009 at priusen vraka teslaen. Hehe! Sant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#820 Skrevet November 3, 2009 (Forresten, finnes det ikke en video av en quattro som taklet denne dagen helt bra? Mener han heiv bilen i revers for å bremse ned, for å så leggen ut og rundt i en fin 90 graders sving ) Stemmer. Tror den ligger på liveleak.com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#821 Skrevet November 3, 2009 Den Touaregen er det vel bare å kjøre av vrakhaugen med å trille videre hjemover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#822 Skrevet November 4, 2009 Vraket tesla, på norsk jord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#823 Skrevet November 4, 2009 Vraket tesla, på norsk jord? I danmark.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#824 Skrevet November 7, 2009 Denne dere tenkte på? http://www.liveleak.com/view?i=63c_1230962196 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#825 Skrevet November 7, 2009 Sikkert noen av dere som er uenig, men dette her kan da umulig være pent! Hadde strikken ikke vært dradd Sååååååååå langt, så kunne det sikkert ha vært rått, men her synes jeg det ser ut som om det er noen digre hjul med en Bora lagt oppå´ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...