#1176 Skrevet Januar 23, 2010 bra valsejobb på en golf V? før etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1177 Skrevet Januar 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1178 Skrevet Januar 24, 2010 Skulle til å si den har potensiale, men så såg jeg 2ganger og kom fram til det motsatte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1179 Skrevet Januar 24, 2010 "Alle vinger har downforce i form av sin egenvekt" men denne tror jeg kanskje ikke helt gir samme effekt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1180 Skrevet Januar 24, 2010 bra valsejobb på en golf V? liker stretch og poke men det der så ut som litt for mye av det gode fra den vinkelen... valsejobben tja ikke gale om han slipper å lakke elns 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1181 Skrevet Januar 24, 2010 (endret) Biler kan nå parkeres i nye parkeingsluker: Supereffektiv turbo Dere som lurer på de koffertene dere aldri fikk igjen når dere dro på ferie: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1182 Skrevet Januar 24, 2010 Bilen til sønnen til p-diddelidoo 16-17 år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1183 Skrevet Januar 24, 2010 FAIL!! blæh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1184 Skrevet Januar 24, 2010 FAIL 2!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1185 Skrevet Januar 24, 2010 FAIL 3!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1186 Skrevet Januar 24, 2010 Dette er vel ikke feil. Kanskje han liker å ligge helt oppi rævva på folk.... ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1187 Skrevet Januar 24, 2010 ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1188 Skrevet Januar 25, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=f6ZnuE-ZId0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1189 Skrevet Januar 25, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1190 Skrevet Januar 27, 2010 Blir sikkert skutt å kasten ut av forumet, men må ærlig innrømme at dette er rett å slett stygt! Å beklager visst noen blir skuffet eller såret! Er bare ikke min smak!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1191 Skrevet Januar 27, 2010 I mine øyne var den der helt riktig! Bortsett fra manglende eksostuter da.. Men jeg synes oldstyle BBS er rått på nyere biler også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1192 Skrevet Januar 27, 2010 x2! Den der var ikke feil! Helt rett! Men smaken er som baken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1193 Skrevet Januar 27, 2010 Kan ikke folk poste bilder a biler som virkelig er "feil" da? Istede for å poste bilder av biler de ikke liker! Hvis det er det som er hensikten så kunne jeg posta bilder av mange av bilene på forumet også. Men har ikke folk respekt for andres meninger? Eller er vi så A4 at alle som tenker litt utenfor boksen blir hengt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1194 Skrevet Januar 27, 2010 Kan ikke folk poste bilder a biler som virkelig er "feil" da? Istede for å poste bilder av biler de ikke liker! Hvis det er det som er hensikten så kunne jeg posta bilder av mange av bilene på forumet også. Men har ikke folk respekt for andres meninger? Eller er vi så A4 at alle som tenker litt utenfor boksen blir hengt? Helt enig! Denne tråden handler jo om folk som gjør det fullstendig feil, og ikke om at folk har forskjellig smak.. Synes den B6'en der var helt rett! Ville dog hatt større felger om den var min.. Den er jo ikke feil, den faller bare ikke helt 100% i smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1195 Skrevet Januar 28, 2010 (endret) Snedig feilparkering... Hubba Bubba Edition Kopps på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1196 Skrevet Januar 28, 2010 Kopps på jobb Helt riktig. De stopper en stjålet bil med to rusa sjåfører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1197 Skrevet Januar 28, 2010 Dette MÅ da være helt feil eller ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1198 Skrevet Januar 28, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1199 Skrevet Januar 28, 2010 HAHA Slik skal det være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1200 Skrevet Januar 28, 2010 Noen bilder jeg tok på tirsdag. BMW'n ser dere bilder av men golf'n som sto på venstre side av veien med hele høyre hjørne trykket inn tok jeg ikke bilde av da det satt folk inni bilen. Gad ikke stoppe opp og ta bilde så åpenlyst når det var folk der. Men uansett det er FEIL å åpne døra på bilen ut i gata før du sjekker om det faktisk kommer noen bak deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...