#1226 Skrevet Februar 5, 2010 hehe.. Emblem fri er den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1227 Skrevet Februar 5, 2010 fy flate den Audin var jo helt rå! Kjip glassfiber-skit, knøttsmå felger for å få den 1mm over bakken, som om det skulle vært en gevinst i seg selv. Nei, den der ville ikke jeg bli sett i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1228 Skrevet Februar 5, 2010 Hver bil har sin stil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1229 Skrevet Februar 6, 2010 Sånn, jeg fiksa det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1230 Skrevet Februar 6, 2010 Fra Finn.no....en 95mod GTI... Needs no further introduction: bh : Jeg likte ikke bilen, men synes ikke det fortjener en plass i "Du gjør det HELT FEIL" tråden. Den er ikke ødelagt på noe vis, bare ikke stylet på den måten de fleste her inne liker. Forutenom søkket etter at emblemet er fjernet bak i hvert fall. Det er ikke spesielt gjennomført. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1231 Skrevet Februar 6, 2010 Jeg likte ikke bilen, men synes ikke det fortjener en plass i "Du gjør det HELT FEIL" tråden. Den er ikke ødelagt på noe vis, bare ikke stylet på den måten de fleste her inne liker. Forutenom søkket etter at emblemet er fjernet bak i hvert fall. Det er ikke spesielt gjennomført. Uenig, den ser helt jævlig ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1232 Skrevet Februar 6, 2010 Problemet løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1233 Skrevet Februar 6, 2010 Spottet dette kunstverket på en bil på jobben... vakkert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1234 Skrevet Februar 6, 2010 Her vises strøken sveis av stag på eksos... lurer på om personen som presterte å sveise slik var fornøyd med sitt arbeide hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1235 Skrevet Februar 6, 2010 Jeg likte ikke bilen, men synes ikke det fortjener en plass i "Du gjør det HELT FEIL" tråden. Den er ikke ødelagt på noe vis, bare ikke stylet på den måten de fleste her inne liker. Forutenom søkket etter at emblemet er fjernet bak i hvert fall. Det er ikke spesielt gjennomført. Den er IKKE ødelagt mener du? hahahahaha: haha : Hvis ikke den passer inne HER, da har du en helvetes jobb med og kommentere alle de bilene i tråden her som er lagt ut pga støggsomjuling styling gitt! Denne bilen kunne ikke passet bedre spør du meg. Tråden heter tross alt "DU GJØR DET HELT FEIL":) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1236 Skrevet Februar 6, 2010 K&N filter .. utrolig hvor mye et slikt filter hjelper på effekten for denne kunden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1237 Skrevet Februar 6, 2010 La oss håpe bunnen er nådd på B7 nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1238 Skrevet Februar 11, 2010 Sivil politibil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1239 Skrevet Februar 11, 2010 Den Rocco'en var da tøff. Litt rart med det øverste hullet i fronten men minner igrunn om evo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1240 Skrevet Februar 11, 2010 Det er nok ikke noe sivilbil. Var vel en på 20 som kjøpte den tror jeg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1241 Skrevet Februar 12, 2010 Kranbil knuser privatbil. Her ligger det film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1242 Skrevet Februar 12, 2010 (endret) ahah er skiensfirma det! edit: ser at filmen er fra skien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1243 Skrevet Februar 12, 2010 refleksvinyl er fine greier... grøss å gru, fine bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1244 Skrevet Februar 13, 2010 ahah er skiensfirma det! edit: ser at filmen er fra skien Det der hørte jeg om, faen te skummelt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1245 Skrevet Februar 15, 2010 Brannvesenet sliter litt med å åpne panseret.... Hentet fra xtremfoto.no Se der fikk de det opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1246 Skrevet Februar 16, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1247 Skrevet Februar 16, 2010 Haha. Den Celicaen minner meg om en spesiell tegneseriefigur, men husker ikke hvilken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1248 Skrevet Februar 16, 2010 (endret) Konseptbil fra Lamborghini.. Conquisto heter den visst. Jeg mener de skal holde seg til å lage de flate breie bilene!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1249 Skrevet Februar 16, 2010 Haha. Den Celicaen minner meg om en spesiell tegneseriefigur, men husker ikke hvilken! Kanskje denne luringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1250 Skrevet Februar 17, 2010 Kan det virkelig gå an???? http://www.vg.no/articlePlayer/splash.php?imgUrl=http%3A%2F%2Fwww.vgtv.no%2Fvideo%2Fimg%2F76747_832px.jpg&width=834 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...