Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

syntes bare den er fæl med de hjula uten senk.. 100% finere helt orginal liksom.. men bare min mening at det som var gjort var feil:).. rimelig mange andre som syntes det også på treffet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager.. men dette syntes jeg rett og slett ikke skulle vært lov: bh :

 

Hva er galt med en strøken og nypolert hvit vw scirocco!? Har jo til og med noen sorte felger som gjør seg bra til hvit bil. Hvis den er litt høy så har sikkert eiern tenkt til å få den ned etterhvert men han har jo garantert ikke hatt denne vogna lenge. Ser ikke hva som var feil her! ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er galt med en strøken og nypolert hvit vw scirocco!? Har jo til og med noen sorte felger som gjør seg bra til hvit bil. Hvis den er litt høy så har sikkert eiern tenkt til å få den ned etterhvert men han har jo garantert ikke hatt denne vogna lenge. Ser ikke hva som var feil her! ?

 

Tror ikke gutta over her mener at det er noe feil med selve bilen. Snarere tvert imot. Tror nok heller at de kritiserer felgvalget både med tanke på størrelse, bredde, ET og utseende i forhold til bilen de er montert på. Felger av denne type design ser ofte mindre ut en det de egentlig er, og på en bil som lett svelger både 19" og 20" så har det en tendens til å se litt rart ut med 17".

 

Med den vinkelen bildet er tatt i, så må jeg nok si meg enig i at det så noe snodig ut.

 

Nå skal det jo sies at en original Rocco på 17" ser rart ut det også. Denne bilen krever litt felg...

 

86_-365846598.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja han har jo ikke våget seg utpå og lekt seg med innpress og bredde samt størrelse men kan jo være det er praktiske behov som er tanken bak. Litt lengre ut med felga og senk så vil jo dette bli greit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var felgene som var hovedtanken min ja:) og om man må gå for små ballong hjul på en slik bil for de at man trenger noe praktisk (om det er årsaken da) Ja da syntes jeg virkelig at man burde kjøpe en annen biltype:) blir som å ha en porsche 911 med stålfelger og heva understell forde hytteveien er dårlig.. La nå "sportsbilen" være lav med upraktiske hjul å kjøp en suzuki jeep til det praktiske:) Uansett... bare min mening å sisst jeg sjekket så var det ikke noe krav om at alle andre her måtte være enig for at man skulle kunne legge ut et bilde av en bil man synte stuket var heelt feil på.. smaken er som baken.. og den er delt:) Syntes uansett at roccoen ser helt teit ut uten senk uansett hjul: haha : virkelig en bil som trenger å presses litt ned før den ser fet ut.. og da også med hjul som ikke er kjøpt av praktiske grunner eller for at de var de feteste man fikk for minst mulig penger på shariff..: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne er FEIL. delux

media-7419-17845.jpg

 

nokon som ser kva bil det er??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne er FEIL. delux

media-7419-17845.jpg

 

nokon som ser kva bil det er??

 

Haha: haha : det var ikke et helt heldig ut fall.... Kan minne litt om en 2 er golf noen steder.. knekken på dørene og rillene i grillen,det som er i mitten av kanalen,og forskjerm mot A stolpe.. ellers ser den ut som en sånn opel tigra i tak linjene..?mnei.. vanskelig å si hva dette har vært.. disse gutta er jo kjent for å (p)lage mye bil.: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ein GOIM. golf II med wrx sti motor og drivverk.

bilen er som kjent fra chop shop london. eg såg litt av episoden at eigaren ville ha orginal golf med futt i, men leepu måtte øydelegga den med sin elendige design.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt linjer fra Corrado også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Taket er hentet fra Peugeot 206. Fin mix! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.........................

pimpmyride.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der tenker jeg de fikk vist fram hva butikken sto for:p

 

"Spesiell" var rett ord ja:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

28sq4gm.jpg

 

Noen som kan finne feilene?: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke den var så gal jeg da : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

28sq4gm.jpg

 

Noen som kan finne feilene?: rolleyes

 

Hvilke feil? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chrome felger og lakkert "gitteret" i bilens farge. : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chrome felger og lakkert "gitteret" i bilens farge. : dum :

 

syns det/de passet jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.