#1826 Skrevet August 16, 2010 ehh...annet enn kanskje grillen.. hva er feil? Felger som står utenfor bilen, alt for lav. Samme med de andre bilene i den tråden. Hva er poenget med å ha en så latterlig lav bil? Er bare idiotisk. Luftfjærer? Like dumt det. Skal det liksom se "bra ut" når bilen står stille og ha elendig handling når den kjører på veien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1827 Skrevet August 16, 2010 Ja jøss, dette har vi ikke diskutert før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1828 Skrevet August 16, 2010 Felger som står utenfor bilen, alt for lav. Samme med de andre bilene i den tråden. Hva er poenget med å ha en så latterlig lav bil? Er bare idiotisk. Luftfjærer? Like dumt det. Skal det liksom se "bra ut" når bilen står stille og ha elendig handling når den kjører på veien? du driter litt på din egen sko her no. er ikkje denne bilen lav som du prøver å selge??? hjula er vertfall oppi hjulbuen. og kva skal man med 520hk når man bare har 100km/t som maks grense i norge?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1829 Skrevet August 16, 2010 Sikkert derfor han vil kvitte seg med den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1830 Skrevet August 16, 2010 Ja jøss, dette har vi ikke diskutert før. Haha, det har du nok rett i men jeg ville gjerne vite hva som var HELT feil med bilen siden jeg selv synes dette blir et noe ekstremt syn på saken. Men skal ikke kommentere det videre fordi jeg _tror_ jeg har sett en lignende episode tidligere... Kanskje vi skulle starta en "ikke helt feil, men litt feil" tråd også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1831 Skrevet August 16, 2010 ser jo ut mr.bean maling. dynamitt og en 25 l.. : haha : den passaten mener jeg å ha hørt er spray malt inni og fangerene osv er papp og byggskom:P hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1832 Skrevet August 16, 2010 Ikke den peneste modden på en C4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1833 Skrevet August 16, 2010 Ikke den peneste modden på en C4... Grøss. Det der var så forferdelig at jeg ikke helt får satt ord på det. Var ikke langt fra at jeg fikk middagen i retur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1834 Skrevet August 16, 2010 Form før funksjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1835 Skrevet August 17, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1836 Skrevet August 17, 2010 http://pondus.no/Rokla/Skrotinger/De-10-beste-spoilerne/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1837 Skrevet August 17, 2010 Endelig et bodykit til MK2 som ser OEM ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1838 Skrevet August 17, 2010 Er jo limited edition fra rieger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1839 Skrevet August 17, 2010 Han var nok inne på noe en stund, små brede felger! Skulle bare senke bilen, men så plutselig rablet det fullstendig for han.. Den burde jo rieger ha i katalogen sin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1840 Skrevet August 17, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1841 Skrevet August 18, 2010 (endret) du driter litt på din egen sko her no.er ikkje denne bilen lav som du prøver å selge??? hjula er vertfall oppi hjulbuen. og kva skal man med 520hk når man bare har 100km/t som maks grense i norge?? Du så vel ikke: Før heving: Enste bilde jeg har, skal få tatt nye bilder. Ble levert sånn og det var et HELVETTE å kjøre med. Nå er det perfekt høyde på den. Klarer skarpe fartsdumper med full bil og fullastet bagasje uten problemer. og kva skal man med 520hk når man bare har 100km/t som maks grense i norge?? Det er moro. Det er ikke noe mer komplisert enn det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1842 Skrevet August 21, 2010 Got Camber? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1843 Skrevet August 21, 2010 Got Camber? Det beste er fyren som tar bilde forfra da. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1844 Skrevet August 21, 2010 Det beste er fyren som tar bilde forfra da. Fabian Multitasking det der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1845 Skrevet August 21, 2010 Got Camber? Hvordan i huleste er det mulig å få til en slik camber?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1846 Skrevet August 21, 2010 Multitasking det der... Av ypperste klasse. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1847 Skrevet August 21, 2010 Hvordan i huleste er det mulig å få til en slik camber?? Veldig lett det: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1848 Skrevet August 21, 2010 eeeh. og detta der kjøres det med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1849 Skrevet August 21, 2010 For å sitere Ralph Nader: "Unsafe at any speed" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1850 Skrevet August 21, 2010 Veldig lett det: I tillegg så har demperen bunnet så fjæren henger bare løst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...